internet security van zonealarm op medium

• Onderwerp starter Onderwerp starter suuus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heb bij een andere topic die over p2p gaat een probleem voorgelegd over emule (zeer langzame download) en kreeg daar het advies om de UDP poort ook open te zetten.
Heb dit nu voor elkaar kunnen krijgen door de internet security van zonealarm van high naar medium te zetten.
Nu heb ik de volgende vraag: is mijn computer nog wel voldoende beveiligd nu ik de internet security op medium heb gezet of moet ik hem alleen op medium zetten als ik emule gebruik?

Met vriendelijke groeten:p

ZoneAlarm geeft zelf al aan dat je computer met de regelaar op Medium wel "gezien" kan worden door andere computers, maar dat je nog steeds beschermd bent.
Ook wordt gemeld dat deze instelling geschikt is voor tijdelijk gebruik in de Internet Zone.
Ik zou de regelaar altijd op High laten staan, behalve als je Emule gebruikt.
Je kunt ook overwegen een P2P-programma te gebruiken dat geen moeite heeft met ZoneAlarm.
Zelf gebruik ik de combinatie ZoneAlarm/LimeWire en dat werkt prima met de schuifregelaar op High.

Guus.

bedankt

Hoi Guus bedankt voor jouw info en ik zal zeker jouw voorstel om eventueel een ander p2p programma in overweging nemen.

Met vriendelijke groeten:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan