Internet security voor 3 computers ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

annechien

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Hai, Ik heb al een aantal jaar originele Norton Internet Security op mijn computer, nu moet ik een nieuwe versie, maar de kids hebben inmiddels ook een computer boven en daar wil ik ook graag Internet Security op, mag evt. een ander merk zijn zoals McAfee, maar er zijn prijsverschillen zie ik, en kan ik b.v. Norton gewoon op alle 3 onze computers plaatsen of moet ik er dan 3 (?!) kopen ? Kan iemand mij adviseren?
p.s ik haal liever geen gratis downloads van het internet. Bedankt alvast.:)

Ook geen legale gratis software ?
Drie pc's, op een router neem ik aan ?

Hai, Ik had eerst hier even gekeken of ik al tips kon vinden, er word gesproken over Avast en AVG bijvoorbeeld maar ik ben ondanks het trage karakter toch verknocht aan 1 systeem dat alles heeft wat ik zoek, dus Popupkiller en firewall en zo betrouwbaar mogelijke virusscan enz, ik ben denk ik gewoon te angstig om alles los binnen te halen en ook wat bang voor kwaliteitsverschil tussen betaald en gratis. (voor niks gaat de zon op enzo :p ) maar 3 Nortons kopen dat gaat me dan ook weer wat ver.

Zoek een uit of er geen firewall op je router zit, als je die goed insteld heb je geen software firewall nodig, anders gratis versie van zonealarm (zeer betrouwbaar en gratis).
AVG en Avast zijn zeker niet minder betrouwbaar dan Norton anti virus
Popupblokker zit ook in windows.
Dan af en toe nog even scannen met Ad-Aware en Spybot S&D en evt spywareblaster installeren (allen gratis) en ook aan te bevelen naast Norton Internet Security en er kan weinig meer gebeuren.

Op deze manier heb je gratis een goede bescherming en de pc's zullen merkbaar sneller zijn dan met Norton Internet Security.

Bedankt voor je reactie, nog even voor de duidelijkheid, ik kan dit op alle 3 de computers apart uitvoeren ? Wel eerst Norton heel zorgvuldig verwijderen neem ik aan ? Alvast bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan