internet signaal (zeer plaatselijk) sterk verzwakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
209
Hallo,

We hebben hier in ons (studenten)huis al een tijdje een goed werkend draadloos internet, tot een halve week geleden ofzo mijn internet ineens ontzettend langzaam werd (max. 30 kb/s).

Het rare is dat mijn huisgenoten hier geen last van hadden, dus ik dacht dat het misschien aan mijn laptop lag, maar op mijn schoolnetwerk heb ik wel gewoon vol bereik.

Toen ik met mijn laptop naar de kamer van mijn huisgenoot liep (serieus nog geen 3 (!!!) meter verderop) schoot mijn internet ineens naar 1 mb/s. En toen ik weer terug naar mijn kamer liep werd dit weer 30 kb/s.

Hoe kan dit in godsnaam? Is er iets wat in mijn kamer is dat het signaal (sterk) verzwakt? Kan dat uberhaupt?

Sander
 
Muren ??

mensen weten niet hoe jou kamer eruit ziet :rolleyes: meschien een screenshot :p
 
Al die muren die er nu staan, stonden er een halve week geleden ook al..

En daarbij kan dat toch niet ZOVEEL uitmaken. Dat het internet 3 meter verderop meer dan 30 keer zo snel is?
 
tja omdat het eerst wel goed was is er iets veranderd of in de router of in je kamer je laptop is nog wel in orde meschien dat je router niet krachtige antenne heeft ( is verder wel appart:confused:)
 
[offtopic] mischien je kamer opruimen ?? [/offtopic]

ontoppic :

vraag eens aan iemand of hij/zij met zijn/haar laptop kan komen om te kijken wat hij/zij ontvangt?? :)

mvg,
 
Oke, het ligt dus blijkbaar wel aan mijn laptop.

Ik heb op mijn iphone een speedtest gedaan en dan komt hij steeds rond de 1 mb/s uit.

Iemand suggesties waaraan dit bij mij laptop kan liggen? (Ik heb al eens geprobeerd mijn firewall uit te zetten, hielp niks.)
 
*spyware?
*virussen?
*virusscanner?
*download je iets?


dit zijn dingen die ik eff kon verzinnen

mvg,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan