internet sinds gisteren dood

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelvBeek

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
170
ik heb gisteren het spel World of Warcraft gekocht en die wilde ik installeren en tijdens de installatie werd in als het ware ineens van msn afgegooit en sinds toen kan ik niet meer op internet op geen een pc bij ons thuis. Ik weet bijna zeker dat het niet aan World of Warcraft ligt maar ergens aan maar ik weet niet waaraan. Er staat dat ik gewoon verbinding hoor te hebben maar ik heb het niet :S

weet iemand misdschien waar het aan kan liggen/

Groetjes maikel
 
Hoi,

Als je op geen v.d. pc's meer op internet kan, is de verbinding tussen router en kabel- (of ADSL-)modem verbroken.
Welke provider heb je (jullie)
 
@home

maar we hebben thuis niet aan de kabels gezeten bij de modem en router
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ben niet zo goed op de hoogte met (de installatie van) games.
Kan het zijn dat een dergelijke installatie wijzigingen in je router aanbrengt?

@home verplicht om in je router de 'computernaam' te klonen, zoals die door hen is opgegeven in je contractbrief.

Mogelijk is deze in de router veranderd.
 
en hoe kan ik het weer veranderen zodat ie het weer doet?
want hij heeft het nu gewoon al 2 jaar normaal gedaan en nu ineens niet meer
 
Heb je een firewall op je PC staan? mogelijk dat de instellingen daarvan gewijzigt zijn.
Zet die tijdelijk eens uit.
 
al geprobeerd, had op beide pc's de firewalls uit gezet maar nog geen internet

en ik kan nu ook niet in de instellingen van de router komen omdat dat ook via internet gaat.
want ik dacht misschien dat daar iets was veranderd
 
al de stroom van de modem gehaald??
Weet je zeker dat er internet is, branden alle benodigde lampjes wel? dat er staat dat je wel verbinding is kan ook gewoon het netwerk zzijn die hij ziet.
 
- ik heb de stekker van de modem eruit gehad
- ik heb de stekker van de router eruit gehad
- bij mijn netwerkverbindingen staat dat ik verbinding heb
- op de modem branden alle benodigde lampjes
- ik kan gewoon naar mijn IP pingen
 
Bij netwerk verbindingen-beheren de lan/draadloze netwerk uitschakelen en weer inschakelen.
Anders komt er niets anders bij mij op dan systeem herstel maar of dat ook de router beinvloed durf ik niet te zeggen.
 
ik heb het al een keer uit en aangezet de lanverbinding,
en ik heb ook al systeem herstel gedaan naar de dag ervoor.
ik vind het echt een raar probleem en ik denk dat ik straks maar eventjes @home ga opbellen zodra ik thuis ben



Het is opgelost
Nadat ik even aan de buren ging vragen of zij wel internet hadden kwam ik erachter dat heel onze postcode geen internet had
even gebeld naar @home en ze had per ongeluk onze postcode op reset gezet en waren vergeten hem weer aan te zetten

Toch allemaal bedankt voor jullie hulp ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan