internet sites werken niet...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Arlar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Arlar

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2006
Sommige internet sites werken sinds vanochtend niet meer op mijn computer... zelfs google doet het niet, terwijl google via startpagina.nl het wel doet. Ik heb niets verandert aan de instellingen, kan iemand me helpen? dit wordt erg frustrerend...

Ik heb ook dit probleem:eek: , heb je toevallig planet? Maar msn en hotmail EN helpmij doen het wel

Ik heb internetplusbellen van KPN... laat me raden, jij hebt ook internetplusbellen, maar dan van planet?

MSN en hotmail doen het bij mij btw ook

Laatst bewerkt:
Bij mij het zelfde (i.p.b. van planet). de ene pagina doet het wel en de andere weer niet.
Storing blijkbaar!!!. De eerste die ik meemaak.

Groet,
The Jackal

Update: bij mij werkt het weer... 11:28

Laatst bewerkt:
Planet maakt melding van een storing met het laden van bepaalde sites op hun website. Overigens niet alleen als je internetbellen hebt. Ik heb dat niet maar heb wel last van websites die niet laden.

jup, hij werkt weer. eerste keer dat ik een storing op deze manier meemaak... normaal ligt of de telefoon of het internet er helemaal uit... of allebei natuurlijk. Het werktt gewoon voor geen meter

Het is de eerste keer sowieso dat ik een storing mee maak. zit nu 3 maanden via i.p.b.
Hopelijk blijft het goed gaan. Het lijkt wel of ik gezegend ben met een goede lijn...:D

Groet,
The Jackal

Ik zit bij Scarlet. Heb sinds vroeg in de middag last van hetzelfde. Hoop tenminste dat het dat is, want hun Helpdesk daar is geen doorkomen aan.

Kees

Laatst bewerkt:
ja ik heb ook scarlet .. Ik kan telegraaf en rabobank.nl niet eens openen en google.nl of voetbal.nl juist wel wat is er hier precies aan de hand?

Goedenavond,
Heb surfen&bellen van "Het Net", heb dezelfde problemen al dagen lang, heb dezelfde storing.
Ik wist trouwens niet, dat het een storing was, bij mij is er steeds (tot nu toe) een Url welke zogenaamd niet kan worden weergegeven.
(De pagina kan niet worden weergegeven.)
Heb alles al veranderd en nagekeken in IE-6, kan dan nu weer alles terugzetten, omdat het probleem bij de provider ligt.
gr.
Pierre

Nog steeds worden verschillende site's niet geladen, waaronder startpagina, heb mijn modem al gereset, heb al een back-up terug geplaatst van voor bellen & surfen, zodat ik zeker weet dat hert niet in IE-6 zit, niets helpt.
Mijn antivirus al uitgeschakeld, evenals zone-alarm,.... noppens!!
ik krijg er een staart van:evil:
gr.
Pierre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan