Internet snelheid & gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fratser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2012
Hallo, Ik heb een probleem met mijn internet en ik word er gewoon agressief van... Ik speel veel online games op me xbox360, en ik word gek van de lag.

Nu wil ik graag sneller internet maar mijn huidige provider (KPN) Beweerd dat ik ik op mijn adres geen snellere verbinding mogelijk is. Nu op de site van bv XS4ALL gekeken en postcode ingevoerd, die zeggen t zelfde... Zijn er providers die wel sneller internet leveren ? want we hadden ooit wel sneller internet via ziggo toen had ik nog geen problemen als het internet het deed, maar door de problemen bij ziggo zijn we overgestapt naar kpn.

Hier wat informatie over over wat ik nu heb :

Provider
KPN INSTAP PAKKET :8 Mb/s download, 1 Mb/s upload

SPEEDTEST.NET TEST MET SERVER EINDHOVEN ( Dichtst bij mijn woonplaats Limburg -> Neer 6086 ) :
PING 37 DOWNLOAD 5.73Mbps UPLOAD 0.66Mbps

Is er iets wat ik hier aan kan doen ? Ik heb al vaker gebeld naar KPN, die een keer konden zien dat de verbinding niet optimaal was, en dit binnen 1 week zouden oplossen maar ik heb niet veel verschil gemerkt.

En stel ik had 8mb/s download en 1mb/s upload zou dit snel genoeg zijn om online te kunnen gamen ? mij zeggen die gegevens namelijk niet zoveel.

Wat kan ik doen ??? Ik hoop echt dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt

Lijkt mij snel genoeg hoor. Ik speel ook online gta 4 met 5 mb/s van Vodafone. (In duitsland heb je trage internet :(). Maar ik heb bijna nooit last van lags

Het gaat in dit geval om de ping, die is 37 en dat is prima. Bovendien, met ADSL, wanneer je een paar kilometer van de wijkcentrale af zit, vertraagt je verbinding. Dit is normaal. Vuistregel in dit geval is: 1MB per kilometer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan