internet snelheid

• Onderwerp starter Onderwerp starter moes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

moes

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
hey
de vraag is, met welke instellingen loopt je internet het snelst m.b.t. spelen van spellen online (counter strike)
heb een chello light abbo, en 700 amd duron 384 werkgeh. licht het aan mijn pc of aan mijn i net abbo dat het spel niet regelmatig vloeiend verloopt

Hallo,

Het ligt aan de specs van je PC. (Als je de nieuwere games bedoeld)

edit: Sorry voor sumiere info van mijn kant, maar had eventjes geen tijd om uitgebreider op de vraag in te gaan.

Laatst bewerkt:
specs = specificaties

Dat het niet vloeiend loopt heeft vaak niks te maken met me snelheid van je internet. Wanneer je je gegevens van je computer hier even plaatst zoals:

> Geheugen RAM: 384mb
> Processor Snelheid: 700 mb
> Videokaart: ??

Wanneer die onderdelen van je computer niet voldoen aan de eisen van CounterStrike dan kan het spel niet soepel lopen. Maar ook al doen ze er wel aan dan hoeft het meestal nog niet soepel te lopen met verschillende maps.

Internet
Het zou ook aan je internet kunnen liggen wanneer je een trage internet verbinding hebt heb je zogenoemde "lag". Je hapert dan een beetje en schokt door het spel. Het is wel duidelijk te zien wat 'lag' is of wat aan je pc ligt.

Wat kan je nog doen
> Sluit alle andere programma's af in windows (virusscanners, msn etc.)
> Zet de configuratie in het spel op lage kwaliteit en geen extra schaduwen etc.
> Zorg ervoor dat je geen internet-snelheid-verbinding vretende programma's draaid. Zoals Peer2Peer programma's als KaZaa, Bearshare, Limewire.

Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
ok dank je , video kaart is een 3dfx van voodoo, ik ben er al wat mee opgeschoten, bedankt voor reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan