Internet snelkoppelingen in snelstart werkbalk werken niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter RanQ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RanQ

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
Wanneer ik op de klik wordt mij gevraagd met welk programma ik deze wil openen. Ik heb geprobeerd de snelkoppeling op het bureaublad aan te maken en ze te openen en dat lukt wel. Als ik ze vervolgens naar de snelstart werkbalk sleep krijg ik weer het venster waarin gevraagd wordt met welk programma ik deze wil openen. Hoe kan ik dit verhelpen ?

het programma heeft niet geholpen, het probleem doet zich nog steeds voor jammer genoeg.

Probeer dit:
Klik met rechts op het (kappotte) plaatje in snel starten en verwijderen.
Open het menu start en sleep een pictogram van Internet explorer naar je snel starten.

Als dit niet werkt weet ik het helaas niet

Ga naar Deze computer > C:\ > program files > Internet Explorer.
open de map ''Internet Explorer'' als je je in deze map bevind kopieer dan het adres.
onder de knoppen zoals ''terug'' ''verder'' ''zoeken'' en ''mappen'''staat die adresbalk. klik op de tekst, als het goed ik word het dan blauw. doe dan de sneltoets Control + C of gewoon met de rechter muisknop kopieren.

ga dan naar de snelkoppeling die niet meer werkt. doe rechtermuisknop en dan eigenschappen.
ga dan naar het tabblad: algemeen. daar staat zoiets als ''doel''
plak het adres wat je net kopieerde in het tekstvak ''doel''. kijk nu of het weer werkt

Ik hoor graag of hij het weer doet!

@nickkiej
Je bedoelt het absoluut goed en dat is te waarderen. Deze uitleg echter is wel heel wazig. Het zou helpen als je een zin met een hoofdletter begint en leestekens plaatst.

Daarom wou ik een aanvulling plaatsen: rechtsklik op de snelkoppeling in je snelstart werkbalk -> Eigenschappen -> tabblad snelkoppeling -> bij Doel moet staan: "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"

Daar was ik eerlijk gezegd al een beetje bang voor ja. Bedankt voor de aanvulling:p

Ik snapte heb dat is het probleem niet, maar ter vergeefs, geen succes.
Toch bedankt voor de moeite :)

Kun je ook rechts klikken op een snelkoppeling in de snel-starten-balk?
Dan eigenschappen

20110216a.jpg

Zie je in het eigenschappen scherm wel dat het een snelkoppeling is?

20110216b.jpg

ik heb het probleem gevonden, het zat hem in dat internet explorer niet als standaard browser ingesteld was

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan