internet spellen spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Hallo,

Ik heb 2 pc's met een budget videokaartje. Mijn vrouw speelt veel via facebook een spelletje(frontierville). Hierbij valt mij op dat bij het spelen op fullscreen de processor het druk krijgt en dat de laadtijd van een volgend scherm veel langer word.

Is dit op te lossen door een beter videokaart te plaatsen? Het zal zowiezo een lowprofile kaart moeten worden(kleine kast).

Specs:

Acer Aspire X5810

Windows 7 home premium 64 bit
Intel Q8300 @ 2500
6 Gb ram DDR3
Nvidia G210 512 mb

Alvast bedankt.

p.s. misschien hebben jullie ook een idee wat er dan in zou moeten?

Goedemorgen,

Weet niet of hij binnen je budget valt maar misschien is dit een optie voor je is,veel beter kan ik ze even niet vinden in low profile

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of die wel gaat passen. De kaart is wel lowprofile maar waar het schroefje komt zeg maar(waar de stekkers in moeten(hoe noem je dat)) lijkt me op het oog nog te groot/hoog.

Qua budget moet ik nog even kijken, misschien is het wat voor de kerst.

Maar buiten dit, is dat een oplossing? Of moet ik het nog ergens anders zoeken. Ik dacht altijd dat internetspelletjes niet zoveel om het lijf hadden.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja ik ga er vanuit dat als er low profile staat dat dit ook moet gaan maar zal even verder4 kijken voor je ;)
En kijk hier deze wordt met low profile bracket geleverd dus dat zal zeker moeten lukken

Hoi,

Dit :
Hierbij valt mij op dat bij het spelen op fullscreen de processor het druk krijgt en dat de laadtijd van een volgend scherm
wijst vaak op tekortkoming van videokaart

Oké, bedankt voor je tijd.(en je oplossing uiteraard)

Oh ja, bracket zo heet dat.:o

Laatst bewerkt:
Hoi,

Geen dank succes bij eventuele aankoop :thumb:

Nou, ik ben even naar de lokale PC-boer geweest en had daar de hd 5570 gehaald. Was wel iets duurder maar goed.
Nou blijkt dat daar keurig een low-profile bracket bij zit, maar helaas is die precies gespiegeld met wat ik moet hebben en hij gebruikt dan twee slots. Door de low profile bracket schuift de kaart een plaatsje op in de kast en zit dan niet meer in het pci-e slot.(in mijn kast dan).
Nou ben ik dus weer terug geweest naar de PC-boer en die gaf me mijn geld terug en het advies om maandag weer even te komen. Hij gaat dan even zijn leverancier bellen om te kijken of er wat voor is. Hij heeft zelf ook nog gezocht maar je kunt op internet niet goed zien hoe de low-profile bracket precies is.
Het mooiste zou nog zijn dat het een single-slot bracket word, maar ook dat is op internet of bij de leverancier niet goed te zien.

Zo, ik ben even naar een andere PC-boer geweest en die had zowaar een Sapphire HD5570 liggen. Met twee low profile single slot brackets. Perfect voor mij dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan