Internet start standaard eerste keer NA opstart van PC niet op!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shimanski

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
Hallo,

ik heb gister Windows XP service pack 2 geinstalleerd.

Nu doet zich het vreemde voor....

Als ik de pc opstart, en druk op het IE icoon, dan krijg ik de foutmelding dat verbinding niet te maken is.

Ik klik deze foutmelding weg, en druk vervolgens nogmaals op IE icoon, en dan start internet gewoon op.

Ik heb dit nu paar keer getest, en dit blijft gebeuren.

Best irritant.

Weet iemand waar dit aan kan liggen??

trage router die zo snel niet jou een IP kan geven waardoor het even duurt voordat je connectie krijgt met het internet

trage router die zo snel niet jou een IP kan geven waardoor het even duurt voordat je connectie krijgt met het internet

Heb ik niet zo snel aan gedacht omdat ik met mijn andere pc's dit probleem niet heb.

en doe je dit terwijl alle 3 de andere computers aanstaan en aan het internetten zijn of als alleen die ene computer het internet probeert op te komen

en doe je dit terwijl alle 3 de andere computers aanstaan en aan het internetten zijn of als alleen die ene computer het internet probeert op te komen

Ik heb het getest en de andere pc's waren allemaal uit.

:confused: en voordat je xp hebt geinstalleerd deed hij het toen wel heel goed

( kan ook aan IE 8 liggen die zit met een foute update )

:confused: en voordat je xp hebt geinstalleerd deed hij het toen wel heel goed

( kan ook aan IE 8 liggen die zit met een foute update )

Ik heb een verse (schone) harde schijf gebruikt voor deze installatie.
Voorheen zat er een andere HD in deze computer.

daar kan het dus niet aan liggen:confused: zou je eens een screenshot kunnen sturen kan ik het even bekijken

daar kan het dus niet aan liggen:confused: zou je eens een screenshot kunnen sturen kan ik het even bekijken

Zal als ik thuis ben kijken of ik een schermprinmt kan maken.

Zal vandaag niet meer lukken.

dank voor de info tot zover.

Zal als ik thuis ben kijken of ik een schermprinmt kan maken.

Zal vandaag niet meer lukken.

dank voor de info tot zover.

Het is niet gelukt. Maar nu gebruik van mozilla en dat werkt prima. IE snelkoppelingen weggegooid, dus gebruiker kan alleen mozilla opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan