Internet stopt om de paar minuten met werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

internett

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
62
Hoi,

Sinds kort stopt het internet bij mij de hele tijd met werken. Alleen werkt het volgens netwerkverbindingen nog prima.
Als ik de adapter uit/aan zet doet het het weer of een paar minuten wachten werkt ook meestal maar soms doet het niks totdat de adapter uit/aan gezet word.
Het gevolg hiervan is dat dingen als videos kijken wel werkt, maar online gamen is onmogelijk.

Ik heb geen idee waardoor dit komt er is niks veranderd.
Mijn provider is Ziggo.

Bij voorbaat dank voor hulp!

edit: Oh en het ligt niet aan mijn adapter want het gebeurt ook op mijn telefoon.
 
Laatst bewerkt:
Hallo internett. :D :D :D

Ik weet niet waar je zit.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/

Mee eens. Klantenservice kan zelfs informatie over de verbinding krijgen. Je moet voor dat je belt om de volgende dingen denken;

Je moet de originele kabels gebruiken en de aansluiting ervan controleren, want als het daar aan blijkt te liggen dan moet de klant de monteur betalen.

Reset de router volgens de aanwijzingen in de handleiding. Daarvoor moet je een bepaald knopje ingedrukt houden tot dat er een lampje uitgaat of iets dergelijks. Heb je dat resetten nog niet gedaan, dan bel je klantenservice de eerste keer meestal voor niets.

Kijk kritisch of de status lampjes op de router uit gaan en welke eventueel geel of rood worden. Deze informatie heeft klantenservice nodig.
 
Bekend Ziggo probleem, heb er zelf ook tijden last van gehad.
Heb je toevallig zo'n Ubee modem/router? En zo ja, wordt deze heel erg warm?
Dan een nieuwe modem/router aan Ziggo vragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan