Internet supertraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

janh65

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Berichten
254
Mijn internet is al enkele dagen erg traag geworden, met name als er plaatjes bijzitten.
Heb kabel bij Ziggo, misshien dat het daaraan ligt.
Heb een testje gedaan. Zie plaatje.
 

Bijlagen

  • internet.jpg
    internet.jpg
    99,5 KB · Weergaven: 48
Als je zelf niets veranderd hebt, zal het probleem wel bij Ziggo liggen.
Neem eens contact op met Ziggo.
 
En als je dan mazzel hebt en je komt erdoor, dan gaan ze je vragen om je modem te resetten. Dus voor je belt, probeer dat eens.

Heb je ook een router, reset die dan ook eens.
 
En als je dan mazzel hebt en je komt erdoor, dan gaan ze je vragen om je modem te resetten. Dus voor je belt, probeer dat eens.

Heb je ook een router, reset die dan ook eens.

Heb kabel internet, dus het zou erg snel moeten zijn, maar de laatste dagen dus erg langzaam.
 
Ik bedoelde met het bellen naar Ziggo. Met alle problemen rondom die provider zijn de wachttijden opgelopen.

Maar heb je nu al iets geprobeerd? Moden gereset? Of even van het stroom af en weer inpluggen oid?
 
Misschien handig voor anderen om te zeggen hoe je het opgelost hebt.:)
 
Ik heb contact gehad met Ziggo en zij hebben wat testen gedaan en daarna geholpen en toen was alles goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan