Internet telefoneren echo't aan de andere kant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hi All,

Kan niet zien of dit al eens langs is gekomen, omdat ik niet in het Forum kan zoeken momenteel.
Ik heb een internet telefoon gekocht, van mijn kant is het geluid prima, maar aan de andere kant horen ze zichzelf in een echo, lekker irritant.
PLUS ik heb gelijk geen geluid meer in mn boxen als ie aangesloten is, maar kan niet ontdekken hoe dat te veranderen.

Help me plies?? bedankt alvast en

Groetjes,
Carla

Het beste is om allebeide een headsetje te gebruiken, indien jij over de luidsprekers gaat dan hoort jouw contact alles dubbel vanwege de loopback door de microfoon.

Dit probleempje kan ook intern bij de windows mixer of software(drivers) van je foontje liggen.
Voor de windows mixer ga je naar configuratiescherm Audio and sound devices (luidspreker icoontje) en klik daar spraak (voice) en klik op test hardware in die wizard stem je de volume regeling zo af tot een minimale loopback van je eigen stem. Bij het gebruik van een headsetje kan de luidspreker volume daar wel bijna dicht omdat de meeste moderne microfoontje heel erg gevoelig zijn..
:)

Hallo,

Bedankt voor je antwoord. Zat middenin een verhuizing vandaar dat ik even niet meer kon antwoorden. Ik heb het geprobeerd via Windows maar had geen effect op de andere kant.
Als ik een computertelefoon heb ga ik niet weer een headsetje kopen dus haha
Misschien als de computer helemaal opnieuw geinstalleerd wordt hier, andere provider en zo, dat he mischien nog perspectieven opent en anders leren ze er maar mee leven, hoor.

Groetjes,
Carla

ge-echo bij computertelefoneren

Hi All,

Het doet het nog steeds, ook met een los microfoontje, alleen heb IK er geen last van, maar de andere kant zeurt er tregelmatig over, maar dat is dan pech.

M vr gr.
Carla

het probleem is dat de microfoon het geluid opvangt van de boxen, waardoor ze zichzelf dus idd horen praten

is dus hun probleem en niet de mijne?

het probleem is dat de microfoon het geluid opvangt van de boxen, waardoor ze zichzelf dus idd horen praten

Bedankt voor je reactie :-) Wat is daartegen te doen dan? Want is wel errug irri voor de andere kant.

Groetjes,
Carla

beste oplossing is het kopen van een headset.
Anders is dit probleem helaas niet te voorkomen, aangezien ieder woord wat jij hoord, de microfoon ook zal horen.Andere oplossing is oordopjes in de speakeruitgang stoppen wanneer je belt.Hierdoor komt het geluid ook niet uit de boxen maar uit de oordopjes. Stuk goedkoper alternatief

oordopjes

beste oplossing is het kopen van een headset.
Anders is dit probleem helaas niet te voorkomen, aangezien ieder woord wat jij hoord, de microfoon ook zal horen.Andere oplossing is oordopjes in de speakeruitgang stoppen wanneer je belt.Hierdoor komt het geluid ook niet uit de boxen maar uit de oordopjes. Stuk goedkoper alternatief

Dat begrijp ik, maar dan komt de rest van het geluid ook uit de oordopjes zeker, geen echte optie dus, behalve als dat in de box had gezeten. Want ga niet telkens de kast verschuiven voor stekkertje erin stekkertje eruit, ze leren er maar mee leven dan, jammerrrrr haha
Maar toch bedankt voor de tip :-)

Groetjes,
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan