internet telkens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruterink

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hallo,
sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem; internet op pc beneden valt telkens weg( de pagina's worden niet geladen). Start ik de pc opnieuw op dan is de verbinding er weer maar valt dan na onbepaalde tijd opeens weer weg en moet ik de pc weer opnieuw opstarten om weer internet te krijgen. Op de pc boven heb ik dat probleem niet. Ik heb geen netwerk, de pc's werken los van elkaar dmv een router.Op de pc staat Win Xp home en alles is niet draadloos. Opmerking; een paar dagen geleden had ik wel het probleem dat de computer de hele tijd "bezig"was terwijl er niemand op de computer aan het werken was en werkte de computer heel erg traag.Dit is nu voorbij, maar wat de oorzaak daarvan is geweest weet ik nu nog niet.Ik heb al scan op virus-spyware enz gedaan. Wie weet er raad?

Gr Rinus

Probeer het volgende eens op de pc

Start->Uitvoeren->cmd+enter

tik dan in het venster het volgende in.

netsh inter ip reset reset.txt

Hierna pc rebooten.

Nog steeds niet opgelost, ik denk dat het kaartje defekt is.Ik heb volgens de gegevens dit moederbord; Asus P4P800 Deluxe (5 PCI, 1 AGP, 1 WiFi, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394) en
Netwerkkaart 3Com Gigabit LOM (3C940) (192.168.1.100)

Gr.

Nog even dit; als ik wel verbinding heb met internet en ik schakel kaartje(3Com Gigabit LOM) uit dan kan ik hem niet meer in schakelen!!! Pas als ik de pc gereset heb werkt het internet weer.

Heb vandaag mijn computer terug gekregen. Internetkaartje was defekt, en harde schijf had het ook begeven. Heb tot nu toe nergens geen last meer van, ik hoop dat het zo blijft.

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan