Internet tijdelijk blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jepser

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2002
Heb zojuist een Sitecom Mimo XR aangeschaft. Nu wil ik hem zo instellen dat er 's avonds na 21:00 niet meer ge-internet kan worden. Iemand een idee hoe ik dat in kan stellen? Lijkt me via de firewall settings maar kan het niet vinden.

Alvast bedankt!

Of het op de modem zelf kan betwijfel ik maar wellicht is het een optie om er een tijdklok tussen te zetten die om 21.00 uur de stroom er af haalt zodat het ding vanzelf uitschakelt en op een bepaalde tijd dan weer inschakelt?

Laatst bewerkt:
Ik ben deze handige optie nog niet tegen gekomen op huis-tuin-en-keuken routers. Dus zal hier ook wel niet in zitten, staat ook niets in de handleiding over.

Dus je zult het toch op een andere manier moeten bewerkstelligen, bijvoorbeeld zoals Peer2 aangeeft.

Ik ben deze handige optie nog niet tegen gekomen op huis-tuin-en-keuken routers. Dus zal hier ook wel niet in zitten, staat ook niets in de handleiding over.

Dus je zult het toch op een andere manier moeten bewerkstelligen, bijvoorbeeld zoals Peer2 aangeeft.

Een van de meest gebruikte routers: "Linksys WRT54G" biedt deze optie wel... en dat is toch een redelijke huis tuin en keuken router(ook draadloos) van ongeveer 50 euro ;)
Maar zover ik het weet en de handleiding heb doorgelezen (gezocht) is het bij deze router van Sitecom niet mogelijk op bepaalde tijden het internetten te verbieden.
Misschien moet je het gaan zoeken in een software oplossing op de btreffende computer die niet meer mag internetten na een bepaalde tijd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan