internet toont IP adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johannes00

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
9
browser toont ipadresnr

Browser toont in adresbalk(zowel via Netscape als IE) na enkele zoekpogingen het IP adresnr. van gezochte pagina(ipv naam pagina). Daarbij stopt het zoekproces en moet ik eerst de computer afsluiten en opnieuw opstarten:eek:
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij snap ik het niet helemaal. Hoe zoek je precies en hoe krijg je dan het i.p-adres te zien?
 
Welkom op helpmij.nl trouwens:). Dus je zoekt met een zoekmachine? En waarom moet je je computer opnieuw opstarten, omdat je niet meer kan zoeken?
 
Zowel bij zoekmachine of direct intypen www.
De eerste paar pogingen gaan goed, daarna geeft brower fout door tijd te lang. Het enige wat ik kan zien dat anders is is dat het gezochte adres als nummer (IP nr) getoond wordt. Na opnieuw opstarten lukt het weer om enkele pagina's (of mail) te checken. Thanx for help
 
:) Dus met andere woorden, je raakt de verbinding met internet kwijt.
Lijkt op een DHCP probleem of op spyware, wat voor soort internet verbinding heb je? en welke windows versie ?
 
ADSL en 98 SE. Ik dacht ook zoiets en heb CWscredder en virusscanner erover heen gehaald (verder gaat mijn kennis niet):)
 
Om er zeker van te zijn dat het niet aan spyware ligt:
Lees dit bericht goed door en volg de instructies op. Als je na het scannen met Spybot S&D en Ad-aware en je probleem is nog niet verholpen, kun je daar ook je Hijack-this log plaatsen. Dat moet alleen daar, want dan zullen de experts het bekijken. Dus niet in een nieuw topic of hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan