internet traag als norton aanstaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

armagedon

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
hoi weet iemand ook hoe ik norton systemworks 2003 moet configureren om het internetten wat sneller te laten verlopen.hij gaat verschrikkelijk traag als die aanstaat.en kazaa lite als die aanstaat ook.ik weet niet waar ik het zoeken moet.

Het volgens mij een feit dat als je je computer op virussen scant dat die dan automatisch langzamer gaat draaien dus ook je internet. Het probleem met kazaa heb ik zelf niet dus daar weet ik ook nix van

mijn virus scanner staat gewoon in de startup hij houd dan wel automatisch de virussen tegen maar hij is niet op virrussen aan het scannen wat jij denk ik bedoelt

Ja sorry dan zou ik het ook niet weten. Misschien iemand anders.....

ik heb mcAfee 7.0 pro erop gezet en alles werkt weer als een trein.

zal ook wel een goede virus scanner zijn.

Als je IE gebruikt mag dat hoegenaamd geen vertraging opleveren, omdat norton daar een automatisch script voor gebruikt.
Kijk eens of IE nog in orde is (update?)
BiGWXXL

zover ik weet is er niks mis met explorer.
ik heb nu mcAfee erop staan en mijn pc is weer supersnel.waarom kan het wel met mcAfee en niet met norton dan.norton 2002 was trouwens niks mee aan de hand maar met systemworks 2003 wel.maar het gekke is mijn neef heeft ook systemworks 2003 maar die heeft geen last van die traagheid in ie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan