Internet traag zodra ik verbinding maak met laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter MRTNH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MRTNH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2010
Hallo,

Sinds vanochtend is mijn internet ineens heel traag geworden. Na wat dingen proberen kwam ik er achter dat zodra ik mijn laptop met het draadloze netwerk verbind de verbinding op de andere computers en de laptop zelf heel erg traag wordt. Sites zijn nauwelijks meer te bereiken.

Ik heb een modem met daaraan een router. Er is een computer met de kabel verbonden, de andere PC en de laptop zijn draadloos verbonden.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (firewalls uitzetten, beveiliging van het netwerk uitzetten, hosts file geleegd, andere dns gebruikt) maar niks helpt tot nu toe.

Iemand die me kan helpen?

Laatst bewerkt:
Over welk internet-abbo hebben we het en welk merk en type netwerk-apparatuur wordt er gebruikt?
Graag dit ook vermelden.

Mijn provider is Zeelandnet, de modem is een Webstar EPX2203 (Geen idee of dit helemaal klopt, maar dat was het enige wat ik kon vinden) en de router is een Netgear WGR614.

Vanochtend werkte alles weer goed, maar rond hetzelfde tijdstip als gisteren (10:50) waren de problemen weer terug. Een stream die ik had aanstaan blijft wel gewoon werken zonder haperingen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan