Internet traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Ik heb geen idee of dit het juiste forum is, zoniet verplaats het alsjeblieft.

Ik heb sinds een paar weken traag internet, op 2 computers, allebei aangesloten op draadloos netwerk.. verder geen computers daarop aangesloten oid..
Maar de verbinding met de router is uitstekend... ook als ik het router IP intyp in mijn browser kom ik meteen op de juiste pagina terecht... Ik heb voor de grap eens getraceert wat er gebeurt als ik naar google.nl ga, en daar bleek ook uit dat naar de router heel snel gaat, maar de volgende stap heel lang.. even later heb ik het nog een keer gedaan, en toen waren er ook nog eens 2 ip's omgedraait..
screentjefj9.png

screen2ad2.png

En dan nu de nodige en onnodige informatie:
Bijde computers winxp, draadloze usb netwerkkaart van Sitecom,
Sitecom router, wl114-v2
Motorola modem SBV5120E SURFboard cable modem
kabel internet van casema.

SUpppeeer Bump..

Ik word echt verschrikkelijk gestresst van dit internet. het is een ramp.. en ik weet echt niet wat te doen.. zou anders een mod hem eventueel kunnen verplaatsen naar modems of routers oid.. om beter onder de aandacht te komen???

aaaaaarg!
Niemand ook maar 1 tip wat ik zou kunnen doen als de mensen op helpmij mij niet kunnen helpen?

Als je ze met een kabel op de router aansluit gaat het dan wel sneller ?
Mijn ervaring is dat draadloos altijd trager werkt.

Als je ze met een kabel op de router aansluit gaat het dan wel sneller ?
Mijn ervaring is dat draadloos altijd trager werkt.

hij heeft het altijd prima (nou niet prima, zijn wel wat problemen geweest, maar altjid oplosbaar) gedaan draadloos, en de verbinding met de router is dus perfect.. Maar ik zal het toch even voor je proberen.. (moet ik mijn hele computer weer verhuizen, dus ik reageer nu ff niet..)

dat zou wel raar zijn.. ik zit nu weer op mijn draadloos internet naast mijn router, met een geimproviseerde zitplaats, best onhandig... direct aangesloten aan de router met kabeltje werkte niet.. vandaar dat mijn moeders computer ook al geen internet heeft (al een jaar niet, http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=251034 heb ik al meer aan geprusts, bijv. hD verwisseld met een andere maar zelfs dat hielp niet)
Ik heb ook nog even de stekker die uit mijn modem komt in mijn comptuer gedaan, ik wist niet of dat kon maar iniedergeval geen internet..
Zou de router msschien kapot zijn, of zou het toch een probleem van casema zijn?? raar want ik had er nog nooit eerder van gehoord en op die site staat 20 aprl, ik kreeg het later en op die site staat opgelost, maar dat is bij mij dus niet het geval...

Mag ik mijn computer weer terugverhuizen??

:D

Ik zou hem nog even laten staan en de helpdesk van casema bellen.
tsja en toen had ik 'm weer terug gezet....
noujah.. Die helpdesk van casema bel ik sowiso.
Bedankt voor jullie reacties! En ik hoop dat het enige wat ik nog met dit topic hoef te doen is op beantwoord te zetten, wat betekend dat die helpdesk heeft geholpen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan