internet traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac gubbels

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
238
hallo helpmij

heb probleem met internet exployer 7
sinds kort werkt internet exployer 7 heel traag
als ik naar een andere paina wil dan duurt dit heel lang had ik eerst niet
heb windows opnieuw geinstalleerd en in het begin ging het allemaal best snel
maar nu gaat het heel langzaam
heb al gebeld naar planet mijn provider maar die wisten het ook niet
heb een pentium 4 cpu 2.80 ghz kloksnelheid 2.79 ghz 1.00 gb


alvast bedankt
jac
 
Denk dat je nu en dan op een site komt die mischien corrupte cookies enof een valse/slechte dns plaatst.
Ruim je cookies eens op , maak de map prefetch eens leeg ( ja dat kan ) en type in start, uitvoeren: ipconfig /flushdns
 
hallo whisper

heb gedaan wat je zei maar is nog steeds traag
maar dit gebeurt op alle pagina's wat ik wil openen gaat heel traag
en eerst als ik een pagina opende was deze direct geopend als ik klikte



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo whisper

heb gedaan wat je zei maar is nog steeds traag
maar dit gebeurt op alle pagina's wat ik wil openen gaat heel traag
en eerst als ik een pagina opende was deze direct geopend als ik klikte



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]


heb het gevonden mijn zoon was op andere computer al drie dagen een groot bestand aan het downlaoden
groetjes
 
Vreemd dat je internet provider niet kon zien dat er veel data naar je toeging toen je met ze aan de telefoon was.
Ook vreemd dat je router de breedband (neem aan dat je breedband hebt) niet deelde over de 2 computers.
Al 3 dagen een groot bestand downloaden,,, moet wel giga zijn of je hebt een zeer laag download snelheid.
Met de gemidelde snelheid van tegenwoordig heb je als je uitgaat van zo'n 8 mb, een film van tegen de 5 gig al in ong 1uur en 30 minuten binnen
 
Met de gemidelde snelheid van tegenwoordig heb je als je uitgaat van zo'n 8 mb, een film van tegen de 5 gig al in ong 1uur en 30 minuten binnen

Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk wat je download, (beschikbaarheid van het bestand) hoe je hem download (ftp/usenet/torrent/lamewire), en bij wie je hem download (upload andere kant) en hoe graag je hem wil hebben (wil ik downloaden met 1KB/sec)
 
Vreemd dat je internet provider niet kon zien dat er veel data naar je toeging toen je met ze aan de telefoon was.
Ook vreemd dat je router de breedband (neem aan dat je breedband hebt) niet deelde over de 2 computers.
Al 3 dagen een groot bestand downloaden,,, moet wel giga zijn of je hebt een zeer laag download snelheid.
Met de gemidelde snelheid van tegenwoordig heb je als je uitgaat van zo'n 8 mb, een film van tegen de 5 gig al in ong 1uur en 30 minuten binnen
 
Vreemd dat je internet provider niet kon zien dat er veel data naar je toeging toen je met ze aan de telefoon was.
Ook vreemd dat je router de breedband (neem aan dat je breedband hebt) niet deelde over de 2 computers.
Al 3 dagen een groot bestand downloaden,,, moet wel giga zijn of je hebt een zeer laag download snelheid.
Met de gemidelde snelheid van tegenwoordig heb je als je uitgaat van zo'n 8 mb, een film van tegen de 5 gig al in ong 1uur en 30 minuten binnen

hallo whisper

ik heb adsl verbinding en planet als provider en kan gewoonlijk met 300 mb downlaoden
het bestand wat mijn zoon gedownlaod heeft was 2.5 gb

groetjes

jac
 
3 mb bedoel je:) 20 mb is ong het hoogst wat de consument kan krijgen.
En dan is het nog de vraag of je die 3 mb wel haalt , kun je testen op bv www.speedtest.nl
Als je zoon erg veel download is er ook de kans dat planet na een tijd je download snelheid naar beneden haalt want de standaard abbo op tegenstelling van de 20 mb abbo heeft volgens mij een fair policy download.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan