internet uit na 10 minuten bij gebruik azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

torrentpret

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Berichten
2
ik heb het volgende probleem als ik azureus aanzet valt mijn internetverbinding na ongeveer 10 minuten uit ook als ik azureus afsluit blijft de verbinding weg ik moet eerst de pc opnieuw opstarten voordat ik weer internet kan gebruiken.
ik maak gebruik van wanadoo(orange) livebox met telefonie het is een sagem modem met firmware = 0xe200314 mijn pc draaid op windows xp sp2 ik heb een virusscanner van kaspersky waarbij ik in de firewall een poort voor azureus heb opengezet.
heb geen nat probleem en heb bij azureus 3 groene lampjes onderin toch krijg ik na ongeveer 10 min. "connectiefout" melding
als ik azureus niet gebruik valt internet niet weg wie kent dit probleem ??
alvast bedankt voor uw reactie
 
torrentpret ff lezen:

Internet crasht regelmatig bij het gebruik van Azureus:

http://ccc.domaindlx.com/AzureusFAQ/azureus.html#Crashen

edit die site ligt plat.
komt hier op neer:

Internet crasht regelmatig bij het gebruik van Azureus
Dit komt doordat Azureus nogal voor veel stress zorgt op je netwerkkaart of modem/router. Dit is soms op te lossen door naar Tools > Configuratie > Overdracht, te gaan, en dan het maximum aantal connecties per torrent op 30 of lager te zetten (afhankelijk of je het probleem dan nog hebt). Vink ook Langzaam verbinden met nieuwe peer-verbindingen aan en gebruik alternatieve socketpolling ook. Dat internet crashed hoeft daarmee overigens niet persé over te zijn, het kan ook zijn dat je geen stabiele routersoftware op je router hebt, dan heb je een firmwareupgrade nodig voor je router. Mail daarvoor naar de helpdesk van de fabrikant van je router.
 
Laatst bewerkt:
torrentpret ff lezen:

Internet crasht regelmatig bij het gebruik van Azureus:

http://ccc.domaindlx.com/AzureusFAQ/azureus.html#Crashen

edit die site ligt plat.
komt hier op neer:

Internet crasht regelmatig bij het gebruik van Azureus
Dit komt doordat Azureus nogal voor veel stress zorgt op je netwerkkaart of modem/router. Dit is soms op te lossen door naar Tools > Configuratie > Overdracht, te gaan, en dan het maximum aantal connecties per torrent op 30 of lager te zetten (afhankelijk of je het probleem dan nog hebt). Vink ook Langzaam verbinden met nieuwe peer-verbindingen aan en gebruik alternatieve socketpolling ook. Dat internet crashed hoeft daarmee overigens niet persé over te zijn, het kan ook zijn dat je geen stabiele routersoftware op je router hebt, dan heb je een firmwareupgrade nodig voor je router. Mail daarvoor naar de helpdesk van de fabrikant van je router.

bedankt voor je reactie
het probleem is helaas nog niet verholpen de instellingen die je aan gaf had ik al zo ingesteld en de router is onlangs nog geupdate ik hoop dat je nog meer ideen heb ik hoor het graag
m.v.g. torrentpret

ik heb het voor mekaar !!!
ik heb de livebox direct op de ptt aansluiting aangesloten en deze nu met een ethernet kabel ipv de usb kabel met de pc verbonden de software van de livebox verwijderd (bij software) en opnieuw geinstaleerd ook heb ik azureus volledig verwijderd en opnieuw geinstaleerd staat nu al 2 dagen te downloaden zonder problemen
bedankt voor de reacties
mvg torrentpret
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan