Internet uitgeschakelt na gebruik van Hijackthis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hackerx72

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Hey ik zit hier met een lastig probleem met mijn draadloze verbinding via mijn vista laptop.
Dit bericht stuur ik namelijk met mijn oude ME. Na dat ik met het programma Hijackthis een hele boel processen heb uitgeschakelt heb ik de dag erop problemen opgemerkt dat hij niet meer wil verbinden met de webserver. Ook als ik op msn wil gaan markeert hij DNS als onderbroken. Ik zit dus namelijk niet achter een firewall en heb me op alle manier aangesloten op modem en router rechtstreeks.

Ik heb geen beveiliging op mijn router en mijn internet provider zegt dat mijn modem en router correct werken (dit kan ik namelijk ook zien aan mijn ouders hun pc)

Ik heb een vermoeden dat ik een verkeerd proces heb uitgeschakelt waardoor hij geen verbinding meer kan maken met het internet.

Na dat ik dit probleem had gezien heb ik meteen alle backups terug geplaatst en mn pc herstart, met geen resultaat.

Hier heb ik een hijackthis log van mijn vista laptop:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 19:51:59, on 11/02/2008
Platform: Windows Vista (WinNT 6.00.1904)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16575)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
je kan met highjack this een backup bestand terug zetten.
als je dat doet werkt het waarschijnelijk weer gewoon.
highjack this is niet zo maar een tooltje om mee te spelen zekker als je de gevolgen er van,
niet kent.

je kan met highjack this een backup bestand terug zetten.
als je dat doet werkt het waarschijnelijk weer gewoon.
highjack this is niet zo maar een tooltje om mee te spelen zekker als je de gevolgen er van,
niet kent.

Wel ik zit nu nog altijd wel met een probleem he :confused: ik weet echt geen raad.
Is er mss een manier om een bestand te repareren dat die verbinding maakt.
De vrg alleen is welke is het?

suggestie van virtuosa uitgevoerd?
Anders misschien systeemherstel naar een datum voor de HJT actie

suggestie van virtuosa uitgevoerd?
Anders misschien systeemherstel naar een datum voor de HJT actie
Heb ik nagetrokken en die zijn niet meer bereikbaar :confused:
Straks moet ik nog mijn vista helemaal herinstaleren. :shocked:

Ik heb hier op het moment mijn cds vast met mijn besturingssysteem en mijn drivers.
Als ik geen verbinding kan maken met elke webserver en als er DNS fouten altijd voorkomen wat zou iik dan doen?
Besturingssysteem herinstaleren of de drivers?

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst de netwerk adaper deinstalleren en dan de (nieuwste)drivers er opnieuw opzetten.
en opnieuw opstarten.
Geen succes dan misschien installatie dvd erin, opstarten en voor repareren kiezen.

Ik zou eerst de netwerk adaper deinstalleren en dan de (nieuwste)drivers er opnieuw opzetten.
en opnieuw opstarten.
Geen succes dan misschien installatie dvd erin, opstarten en voor repareren kiezen.

En als ik dan dat laatste doe en ik doe repareren. Dat verwijdert mijn gegevens tog niet? Er staat namelijk een goudmijn op en dat zou ik niet allemaal willen verliezen.

ip blijven al je bestanden bewaard, maar een goede backup is zeker aan te raden.
Maar als er een goudmijn op staat dan heb je dat natuurlijk al....:)

adapter al opnieuw geinstalleerd?
dan is er nog een mogelijke tussenstap: Al je systeem bestanden herstellen.
Type in het zoekvak van startmenu cmd
Klik met rechts op cmd bovenin en kies voor als administrator uitvoeren.
type in het zwarte dosvak sfc /scannow
windows dvd wordt gevraagd

Laatst bewerkt:
Verplaatst Webserver --->>> Spyware problemen.

Helpmij kijkt geen Hijackthis logs meer na, daarvoor moet je op een ander forum zijn. ik heb daarom de log hier verwijderd.

Hey is het normaal dat de vista instalatie bij de laatste stap (instalatie voltooien) zo lang blijftf hangen op hetzelfde punt? Ik zit al namelijk heel lang te w8en.

kan wel een tijd duren, maar zou nog toch wel klaar moeten zijn.

kan wel een tijd duren, maar zou nog toch wel klaar moeten zijn.

Ik moest herbeginnen vanwege een fout maar hij zit momenteel al een 15minuten aan de laatste stap bezig.
Wat zou de normale instalatietijd zijn van Vista? Ongeveer.

22:25 Nog altijd aan het bij "Instalatie Voltooien" :(
22:40 Nog altijd. Dit kan tog niet meer normaal zijn mensen. Mijn pc is sprsnel hoe kan dit nu?
23:00 Meter begint weer te vullen en scherm word zwart (ik laat hem snachts opstaan)
Ik heb hem snachts laten opstaan en het scherm bleef zwart, nu ben ik compleet hopeloos.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan