internet uitval

Status
Niet open voor verdere reacties.

smacrander

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Nu heb ik met mijn laptop ( Acer 5520 ) het probleem dat de internet verbinding uitvalt als er getelefoneerd wordt . Eerst dacht ik dat het draadloze signaal van telefoon en laptop elkaar zouden hinderen , maar gebruik van een " gewone " telefoon geeft hetzelfde resultaat . Toen heb ik de laptop via de ethernetkabel op de modem aangesloten , maar ook dan valt internet weg bij telefoon gebruik .
Het vreemde is , dat mijn oude PC ( Wind. XP ) die normaal altijd via de ethernet kabel is aangesloten op het modem GEEN problemen heeft tijdens bellen .
Wat zou dit toch kunnen zijn ?
Dus ... simpel gezegd ... met de PC die vast is verbonden met de modem : geen problemen .
Met de laptop , waar ik dan de kabel insteek .... heb ik uitval van internet .
Ra ra .. im snap dit niet .
Wie wel ?

Nu heb ik met mijn laptop ( Acer 5520 ) het probleem dat de internet verbinding uitvalt als er getelefoneerd wordt . Eerst dacht ik dat het draadloze signaal van telefoon en laptop elkaar zouden hinderen , maar gebruik van een " gewone " telefoon geeft hetzelfde resultaat . Toen heb ik de laptop via de ethernetkabel op de modem aangesloten , maar ook dan valt internet weg bij telefoon gebruik .
Het vreemde is , dat mijn oude PC ( Wind. XP ) die normaal altijd via de ethernet kabel is aangesloten op het modem GEEN problemen heeft tijdens bellen .
Wat zou dit toch kunnen zijn ?
Dus ... simpel gezegd ... met de PC die vast is verbonden met de modem : geen problemen .
Met de laptop , waar ik dan de kabel insteek .... heb ik uitval van internet .
Ra ra .. im snap dit niet .
Wie wel ?

1) Probeer je teksten wat duidelijker in zinnen en punten op te schrijven.
2) Router er even uithalen, en weer aansluiten.

1) Probeer je teksten wat duidelijker in zinnen en punten op te schrijven.
2) Router er even uithalen, en weer aansluiten.
Nu ben ik maar een radiotechneut , dus niet zo computerminded ... maar ik heb voor zover ik weet geen router .. ik heb dus een KPN ExperiaBox waar ik dan de laptop via de ethernetkabel op aansluit . Dat uitnemen van de kabel heb ik gedaan , maar dat geeft geen resultaat .De draadloze voorziening is in de laptop ingebouwd . En die zet ik dan uit .
met dank .. hoop dat duidelijk is weergegeven .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan