Internet URL's verdwijnen steeds

• Onderwerp starter Onderwerp starter wktee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wktee

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb opnieuw Windows XP geinstalleerd. Het volgende is nu echter aan de hand. Als ik Internet Explorer of Opera gebruikt heb om te internetten, daarbij verscheidene URL;s typ en daarna me afmeld bij Windows, dan zijn als ik me weer aanmeld alle URL's uit de balk verdwenen. Bij beiden dus.
Ik heb in de internetopties gekeken, daar staat alles goed. Wel wordt er, voor XP opstart het volgende bestand gedraaid in het aanmeldscherm: wlnotify.dll.
Zou hier iets mee zijn? Of in het register een waarde die automatisch url's wist? Het vreemde is namelijk dat bij zowel Internet Explorer als Opera dit probleem zich voordoet, na af- en aanmelden.

Dank alvast

Willem

Ik heb er naar gekeken. Daar is voor mij geen oplossing te vinden. Ik weet ook niet of het aan dat bestandje ligt. Wellicht is er iemand die mij kan vertellen of er een mogelijkheid is dat windows xp bij het afmelden de url balk leeggooit. Als dat zo is dan zou ik daar een wijziging in aan moeten brengen.
Auto-aanvullen in de balk doet het nog wel.

Dank

Als er nog mensen zijn die een oplossing weten?? Heel graag, het is nog steeds niet voor elkaar....:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan