Internet valt random uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

DB1990

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2012
Dag iedereen! Dankje dat je even kijkt! :thumb:

Ik heb vorig jaar een Alienware laptop aangeschaft.. Sinds ik deze laptop heb, heb ik last van internet dat steeds uitvalt!
Als ik bijv. een game online speel is dit heel hinderlijk. Internet valt uit elke 10 min maar ook soms pas na een uur!
Nadat het internet is uitgevallen herpakt de verbinding zich wel weer.

Het ligt niet aan de verbinding, want het gebeurt op meerdere plekken!:shocked:

Weet iemand misschien meer hiervan en eventueel een oplossing!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet

:d:thumb::)

Zou het kunnen dat je draadloos gaat internetten? Probeer eens een ander kanaal, b.v. 13...

'Meerdere plekken' bedoel je dat als meerdere plekken in en om je wifi router, of met meerdere verschillende wifi routers?
Als het de tweede is weet je gelijk dat het je laptop is, dan kan je als eerste controleren of de driver goed is.
Alienware laptops zijn nou niet echt de modellen waarop bezuinigt zal worden op onderdelen...

het gebeurt bij meerdere Wifi spots. en heb mijn drivers updaten heb ik tevergeefs al geprobeert.

dat gaat um niet worden. die heb ik niet meer. dus ben druk opzoek naar oplossingen. en het scheelt dat hij gelijk weer verbinding maakt, dus zit niet zonder internet. maar het is zwaar iritant.

misschien is het interesant om te vertellen dat als het internet uitvalt, het pictogram onder in de taakbalk niet veranderd in ''balkjes met een kruis'' maar in een pictogram met lege balkjes waar een zonnetje bij staat. ???? snap er niks van...

Hmm, 'speaking of the devil',
Mijn laptop heeft prima internet nu, maar mijn desktop wilt er niets van weten en laat ook het icoontje van 'geen verbindingen' zien (de balkjes met zon).
Ik ga wel even kijken waarom, vanmiddag werkte het nog prima...

EDIT: Bij mij werkte de probleemoplossing + de router herstarten, dit is natuurlijk maar één router, maar mijn desktop gaat nergens heen.
1. Je kan probleemoplossing proberen,
2. de wifi kaart in en uit schakelen,
3. de drivers verwijderen, opnieuw opstarten en herïnstaleren van de drivers.

Tip: doe het wel in die volgorde, bespaart misschien een hoop gedoe als je bij de eerste of tweede het oplost.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan