Internet valt soms uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

internettt

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Als ik op het internet surf valt het internet soms opeens uit O_O; het gebeurd alleen als ik op het internet surf want als ik een online spel speel valt het internet nooit weg. :shocked:

Het ligt niet aan mijn browser want het gebeurd met chrome,firefox en internet explorer.

Ik had de klantenservice van ziggo gebeld en die zeiden dat ik de kabels uit mijn router moest halen en er weer in moest stoppen maar dat werkte niet >.<

Zelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem alleen gebeurt het ook als ik aan het gamen ben:shocked:. Ik gebruik een sitecom router en heb ook ziggo als provider. Mijn besturingssysteem is windows vista:confused:. HELP AUB

Wat ik van Ziggo weet is dat er bepaalde routers niet compatible zijn met de modem.

Bel Ziggo en vraag ernaar. Netgear werkte uiteindelijk goed. Alleen heb ik nu Telfort en dat gaat minder..

Wat ik van Ziggo weet is dat er bepaalde routers niet compatible zijn met de modem.

Bel Ziggo en vraag ernaar. Netgear werkte uiteindelijk goed. Alleen heb ik nu Telfort en dat gaat minder..

Bij mij deed mijn router het eerst perfect en ik had geen problemen maar nu na 1 week ben ik terug van vakantie en doet hij dit dus ik denk dat het aan de router ligt. TIPS?!

.

Bij mij gebeurd het ook alleen als ik online games speel... en kheb ook vista @_@

heeft iemand een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan