internet valt steeds half weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ralph1337

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2010
bij mijn pc heb ik al een tijdje last van mijn internet connectie.
ik heb mijn netwerk kabel een tijdje geleden vervangen en toen begon het dat ik vaak last had van dat mijn internet het vaak maar half deed.
ik krijg toen ook meldingen van dail-up connection dat ik moest inloggen met een breedband connectie maar dat heb ik nooit van tevoren moeten doen en volgens mijn vader hebben we dat niet eens.
ik heb dit een tijdje genegeerd maar nu irriteert het me best al erg dus als iemand mij hier mee zou kunnen helpen zou ik dat erg fijn vinden.

Hi Ralph,

Welk besturingsysteem draai je op je pc? ik ga even uit van win xp?
Heb je al geprobeerd je verbinding te repareren? (optie in het menu network connections)

ik heb mijn netwerk kabel een tijdje geleden vervangen en toen begon het dat ik vaak last had van dat mijn internet het vaak maar half deed.
Dan zou ik toch eerst even ergens een ander kabeltje vandaan proberen te halen om te kijken of je dan géén problemen hebt.

het is volgens mij niet de kabel want steeds als het dan weg valt kan ik bv nog wel op skype praten of via mijn ps3 bestanden streamen.

ik heb dat nog niet geprobeerd nee maar ik draai win 7 op mijn pc kan het daar bij ook?

Ik ben nog niet helemaal thuis in Win7 maar ik heb het volgende gevonden.
Start --> Control Panel\Network and Internet\Network and Sharing Center --> linkje onderin ( Troubleshoot problems ) en dan linkje network adapter en dan de wizzard volgen.
Ik weet niet of dit wat uithaalt maar try it out!
Moet je zelf maar even vertalen als je een Nederlandse versie hebt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan