Internet valt steeds uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

3202wolbert

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2007
1 goede dag helpmij.nl/forum,

Ik heb deze week een nieuwe pc gekocht, alles is compleet nieuw. Nou heb ik problemen met mijn internet.(GEEN draadloos) Ik heb een pk5 mobo en heb de driver geinstalleerd voor de netwerk verbinding.(Attansic L1 Gigabit Eternet Driver en Attansic Ethernet Utility staan in mijn Software voor de netwerk aansluiting) Ik download natuurlijk en het LIJKT er op als er teveel downloads/uploads plaats vinden kapt de verbinding er opeens mee. Ik kan dan niet "Mijn netwerklocaties" openen en moet dan de computer resetten. Nou snap ik ook niet echt, waarom er 2 Attansic netwerk in mijn software staan. Misschien heeft dit er mee te maken?:confused: In "Mijn netwerklocaties'' staan drie vebindingen: 1394-verbinding, Hamachi, LAN-verbinding Attansic L1 gigabit ethernet 10/100/1000 Base-T Controller. De laatste is ingeschakeld, andere staan uit. Maar wat te doen bij deze invallen van mijn internet?

Alvast bedankt,

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou je even wat meer informatie kunnen geven zoals gebruik je een router enz.
En heb je daar eventueel de laatste firmware geupdate.

ehm ik heb idd een router en ik heb alles gewoon met kabels aangesloten. De lichtjes branden allemaal groen van mijn adsl kastje, dus ik denk zelf dat het aan een conflict ligt op de computer. Firmware ik weet niet wat dat is :o, dat heb ik denk ik niet gedaan :confused:. Maar ik heb de volgende programma's aan: xfire, mIRC, Ventrilo en een internet browser. Als ik nu Azureus op start en even laat downloaden valt opeens het internet uit en moet ik hem dus rebooten. Dus een conflict met Azureus, heb het er nu afgehaald maar zou niet weten of dit gaat werken. Maar ik moet het wel op mijn pc hebben. Nou ik hooop dat dit wat meer info geeft, misschien kan je me die firmware even uitleggen wat het is en waar ik het kan downloaden.:rolleyes:

alvast bedankt,

Even op de site van je router fabrikant kijken of er een nieuwe versie firmware is, dit is namelijk de software waar je router op draait.
Nieuwe versie is nooit verkeerd, misschien dat je dat nog kunt proberen.
Geen problemen met andere pc's in het netwerk?

vorige pc NOOIT problemen mee gehad, ik ben trouwens vrij wel zeker dat azureus de boosdoener is. Misschien heb ken je een ander download programma dat werkt met .torrents? Ik zal die firmware proberen.

alvast bedankt,

Al die programmas zijn allemaal langzamer dan Azureus:confused:. De firmware kan ik niet downloaden omdat op de Gigabyte site (dit is het merk van router) de pagina niet beschikbaar is :mad:. Dit is zeer irritant en ik weet zeker dat het iets iets met een instelling ofzo maar wat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan