Internet valt steeds uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mootjuh007

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Als ik msn filmpjes bekijk via media player dan valt internet telkens uit ,
Op www.clipjes.nl ook, Probleem is als ik internet filmpjes bekijk via media player op het internet dan valt me internet steeds uit , daardoor moet ik steeds mijn router en modem resette tot dat mij internet het weer doet hoe kan dat en af entoe ook soms als ik zit te msnen ?

Iemand oplossing zoja heb je hulp nodig

Alvast bdankt:(

Ik heb ook zo'n soort probleem.
Bij mij komt het waarschijnlijk door het stekkertje van de kabel.

Heb je draadloos internet of via een kabel?

Ook ik had een dergelijk probleem. Het bleek mijn ethernetkaart te zijn. Na enkele minuten viel de verbinding weg terwijl deze tussen de provider en het modem correct werkte. Voor € 10,-- heb je het heft weer in handen.

ja maar als bij mij internet uit valt dan valt het hele internet thuis dus nietalleen bij mij
hij valt alleen het meeste uit bij winowsmedia player movies via internet :confused::(
( internet gaat via router met kabel )

wat kan ik hier aan doen ?

Dat klinkt iets anders. Ik heb de lijn laten doormeten door de provider. Die kwam tot de conclusie dat de bekabeling in huis niet goed was. Die bleek wel in orde, maar de kaart stoorde en dat was voor de provider weer iets nieuws. Soms een halfuur beeld en soms na 5 minuten waas de verbinding weg. Trouwens ook voor de pc winkel was dit een nieuw gegeven omdat de twee monitors rechts in de taakbalk wel aanwezig waren met een rood x teken er door heen. Ik besef dat dit ervaringen zijn en (vooralsnog) geen oplossing.

Kan je misschien iets meer zeggen bijvoorbeeld welk abonment je hebt en wat je rovider etc is.

Dan kan ik je eventuweel verder helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan