internet valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sten335

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2009
de laatste tijd zit ik met het probleem dat mijn internet uitvalt en dan moet ik mijn router en modem weer herstellen voor internet, en dat werkt ook niet altijd. is het mogelijk dat een van de twee kapot is ?? en kan ik dat testen ??

alvast bedankt,

Mvg, Sten

Bij ziggo schijnt wel eens voor te komen. Je kunt nog even proberen om de software van de router bij te werken.

1. Zoek op de website van de fabrikant de nieuwe software bij ondersteuning of support (firmware).
2. Ga naar het webadres van je router en zoek de knop firmware upgrade.
3 Laad het bestand erin en als de router dat vraagt, reset de router.

Wellicht lost dit de problemen op.

Tenzij natuurlijk je modem alleen raar doet.

bedankt ik ga het proberen, ik heb ziggo idd. home was toch anders.

dit staat op de ziggo site

Het updaten van de Netgear en/of Sitecom firmware wordt niet door Ziggo ondersteund en is op eigen risico van de gebruiker.

wat nu ??

waar kan ik de update downlaoden ?? ik heb de router van lynksys met het serinummer BEFW11s4 en versie 4.0

het is me zover gelukt maar las ik naar de site moet gaan waar de downlaod op staat dan is die site in het spaans, en als ik dan klik op firmware gaat dei het downlaoden. dan krijg ik een .zip bestand dat ik gewoon kan uitpakken alleen dan krijg ik een bestand wat ik niet kan openen

ja en dan klik op downlaods ophalen en dan doe ik versie 4 maar dan staat er niks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan