hallo, in ieder geval al bedankt dat u dit wilt lezen, ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen.
Sinds andershalve week valt mijn internet steeds uit, om gek van te worden. Nu moet ik erbij zeggen dat ik een leek ben en dat dit misschien heel simpel is op te lossen, ik weet alleen niet hoe.
Ik krijg steeds de melding:
Er kan geen internetverbinding via HTTP, HTTPS of FTP worden gemaakt. Controleer de instellingen van de firewall voor HTTP-poort 80, HTTPS- poort 443 en FTP-poort 21
Verder word bij mijn msn de volgende melding gegeven:
Je DNS kan geen IP-adressen oplossen.
En bij Keypoorten staat ook een uitroepteken.
Wie kan mij in kleine stappen vertellen hoe ik dit moet oplossen? ik ben namelijk een leek, heb geen verstand van computers. Maak al 4 jaar gebruik van internet zonder ooit problemen gehad te hebben.
Ik heb windows XP en maak gebruik van een modem en een router.
Als u meer info nodig hebt hoor ik het wel!
groetjes
Sinds andershalve week valt mijn internet steeds uit, om gek van te worden. Nu moet ik erbij zeggen dat ik een leek ben en dat dit misschien heel simpel is op te lossen, ik weet alleen niet hoe.
Ik krijg steeds de melding:
Er kan geen internetverbinding via HTTP, HTTPS of FTP worden gemaakt. Controleer de instellingen van de firewall voor HTTP-poort 80, HTTPS- poort 443 en FTP-poort 21
Verder word bij mijn msn de volgende melding gegeven:
Je DNS kan geen IP-adressen oplossen.
En bij Keypoorten staat ook een uitroepteken.
Wie kan mij in kleine stappen vertellen hoe ik dit moet oplossen? ik ben namelijk een leek, heb geen verstand van computers. Maak al 4 jaar gebruik van internet zonder ooit problemen gehad te hebben.
Ik heb windows XP en maak gebruik van een modem en een router.
Als u meer info nodig hebt hoor ik het wel!
groetjes