internet valt steeds uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonidas007

Banned
Lid geworden
26 aug 2009
Hi,

Ik kom er echt niet uit en heb volgens mij al van alles geprobeerd :confused:.
Mijn problem is dit: Mijn internet valt steeds weg eerst was het heel vaak en nu na het opnieuw installeren van windows xp 1/2 keer per uur. Om het weer goed te maken moet ik de modem uit en weer aanzetten dit werkt wel maar dan begint alles weer opnieuw :(.

Mijn status is verbonden en signaalsterkte uitstekend en geen kruisje op het monitor icon maar geen verbinding met het internet.

Ik heb een adsl draadloos internet via experiabox en een wifi usb stick de wl-608 van sitecom.

Ps ik weet niet of je hier wat aan hebt maar mijn internet verbinding viel vandaag 2 keer weg tijdens het online spelen op aoe3 precies op 37.04 min en dat 2 keer op hetzelfde tijdstip.

Trouwens ik denk dat ik dit problem te danken heb aan een vriend van me die onlangs kwam met zijn laptop om verbinding van mijn draadloos internet te maken precies op die dag ging ook mijn nieuw abo van gsm met internet in, zou het misschien aan deze 2 dingen liggen dat mijn verbinding met het internet nu onregelmatig weg valt? Want het problem begon op die dag.

Pls pls pls help me toch iemand.

Laatst bewerkt:
op je modem zit een reset knopje dat je met een lucifers prik o.i.d. 30 seconden ingedrukt moet houden ... al geprobeerd ?

virus scanner uitgevoerd? [zonder internet verbinding]

geen losse kabeltjes / stekkers?

Je moet het probleem bij de bron aanpakken: verbind je pc met een kabel met het modem.
Heb je er dan nog last van of niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan