Internet valt steeds weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elandiro

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Ik zit dus al een tijdje met een probleem en dit begint toch vervelend te worden.
Telkens als ik iets moet downloaden, een online spel speel of een filmpje bekijk op youtube valt mijn verbinding weg. Ik moet dan steeds naar het Netwerkcentrum gaan, op Status Weergeven klikken, Probleem Vaststellen en dan Netwerkadapter 'Draadloze Netwerkverbinding' opnieuw instellen gebruiken. Dan heb ik zo'n 50/50 percent kans dat men internet terug werkt of moet ik dit nog een keer doen.

Iemand die weet wat ik zou kunnen doen?

Groetjes en bij voorbaat dank

Waarschijnlijk heeft je Draadloos Netwerk het zwaar. Dan kan het soms wel eens wegvallen. Zit de router ver van je PC/Laptop?

De router zit 1 verdieping lager en zo'n 8 meter ver. En het is een PC.

Kun je op je PC zien of je goeie verbinding hebt of juist een magere verbinding?

Ik heb een constante uitstekende/zeer goede (4 of 5 van de 5 balkjes) verbinding. Totdat het uitvalt, dan gaat het ineens naar redelijk (1/5 balkjes) en als ik dan niet reset zoals ik in eerste post zei valt men verbinding 20 seconden later volledig weg.

Mmmm vreemd. Ik zou geen flauw idee hebben waarom ze elkaar zegmaar niet ondersteunen. Zo lijkt het me.

Ik heb ook geen enkel idee. Heb al eens gekeken naar men netwerkadapter maar daar staat "Dit apparaat werkt correct." dus ik weet echt niet wat te doen. Iemand die misschien met een oplossing kan komen?

Bijkomend item, soms zie ik als ik verbinding met een netwerk moet maken dat de instelling van het netwerk niet overeen komen met de capaciteiten van de adapter of iets dergelijks. Iemand een idee hoe ik dit dan kan verhelpen?

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan