Internet valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

pro pizza

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hallo,

Sind gisteren heb ik een probleem met mijn internet, het valt steeds weg. Als ik op problemen oplossen klik rechtsonderin in mijn taakbalk bij verbindingen geeft hij het volgende aan:(zie bijlage)
Wat kan ik doen om dit te stoppen? Op mijn ouder's laptop gebeurt hetzelfde.
Iemand een oplossing?

Mvg, Ruben

Bijlagen

• Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    56,4 KB · Weergaven: 38
Nee, volgens mij ligt het daar niet aan, als het internet uitvalt en ik kijk op mn modem branden alle lichtjes zo als het moet.

Zegt niet altijd iets dat de lampjes branden...
PRobeer het iig, als je je helpesk belt zal dat het eerste zijn wat je gevraagd wordt.(mocht er een router aanhangen, ook ff reseten)

Kijk ook of je provider misschien in je wijk bezig is, wil wel eens gebeuren dat je daar hinder van ondervindt.

Beide opties niet werkend, dan even helpdesk bellen, misschien hebben zij een logische verklaring voor je...

Oké, dan probeer ik dat.

Ik heb hier gevonden hoe ik mijn router moet resetten, KPN is niet mijn provider maar dat maakt volgens mij niet uit(?).
Link.
Als ik hem reset hoef ik dan handmatig niet meer instellingen in te voeren op de computer en doet hij het dan gewoon meteen weer?

Mvg, Ruben

STOP:P
Geen harde reset uitvoeren, gewoon een aantal seconden de stroom eraf, en dan weer eropzetten.
Als dat niet werkt kun je een harde reste proberen, maar dan onthouden dat je hem ook opnieuw moet instellen, en dat moet je ook kunnen!

Ooo.. oké.
dus gewoon het modem opnieuw opstarten.. :P
Dan ga ik dus maar niet aan een reset beginnen:P want ik heb geen idee hoe ik dat opnieuw in moet stellen:P
Bedankt!:thumb:
Ruben

P.s.: ik wacht nog even met resetten, heb vandaag nog geen problemen gehad met internet en zit er toch al de hele dag op. Misschien was er een kleine storing.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan