Internet valt telkens 5 seconden uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

qxserver

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Hallo,
zoals de titel al zegt valt mijn internet telkens maar voor 5 seconden uit maar het is en blijft irritant. Ik heb nog een stukje van het system log gekopieerd maar ik weet niet of dat het kan zijn:

Sep 19 22:22:29 user crit kernel: OAM loopback response not received on VPI/VCI 8/48.
Sep 19 22:22:30 user crit kernel: OAM loopback response not received on VPI/VCI 8/48

Kan iemand mij vertellen wat dit betekent ?:o

Danku

de fout heeft waarschijnlijk met je modem te maken... heb je familie/vrienden in de buurt wonen waarvan je de router kan lenen en testen of hij het daarmee doet...als dat niet zo is zou je jouw provider moeten bellen

Hallo Jeroen,
bedankt voor je reactie ik denk dat het idd aan het modem ligt , omdat mijn speedtouch kapot is gegaan moest ik een nieuwe hebben maar xs4all wil alleen een nieuwe geven bij een contract verlenging van 1 jaar. En aangezien wij binnenkort toch glasvezel krijgen heb ik er maar voor gekozen om zelf een modem te halen. Maar wat is dit voor een error dan?

dat de Operations, administration and management loopbacks niet terug gekomen zijn na het versturen....in makkelijke woorden.

dus dit betekend dat er of een fout bij jou modem zit of bij je provider een fout

kunnen ze niet vragen of ze de weg naar jou checken?

had je bij je speedtouch ook deze fout???....zo ja dan ligt de fout bij je provider

Ik weet het niet of ik bij speedtouch deze fout ook had daar viel mn internet wel af en toe uit maar niet dat het telkens was. En ja ik wil ze wel bellen maar ik weet niet of ze dan moeilijk gaan doen omdat ik dan geen modem van Xs4all heb, maar ik denk dat het wel aan het modem ligt omdat het maar een modem van 21 euro was maarja het is ook maar voor eventjes:D

waarom zou een modem van 21 euro niet werken? rare redenatie...en ze kunnen niet moeilijk tegen jou doen...want zij moeten jou internet leveren als dat niet word gedaan moeten ze dat oplossen...anders is er een contractbreuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan