Internet valt telkens even uit en dan weer aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
We zitten met zijn 5 op het internet, Casema via Kabel en dus ook via een router. Het is een Sitecom DC 202...
Nu denk ik zelf dat het dus aan die router ligt... Dat hij even overload of zo en het dan weer doet. Neemt niet weg dat het heel irritant is. Heb hem al proberen te resetten en zo. Misschien zou een firmware update helpen, alleen wil ik dat alleen doen als ik zeker weet dat het ook zou helpen, heb geen zin om het internet voor iedereen te verpesten...

dus...iemand een idee? een maat van me zei dat ik gewoon een nieuwe router moest kopen omdat deze gammel is en het gewoon niet aankan.

Zou inderdaad de firmware eens updaten, de oudere hadden bij deze router vaak last van wegvallen, hopelijk is het daarna opgelost, anders zien we je weer terug.

Dus het zou inderdaad aan de firmware kunnen liggen? In dat geval ga ik het gewoon proberen en dan zien we wel..

thanks...

Allard zei:
We zitten met zijn 5 op het internet, Casema via Kabel en dus ook via een router. Het is een Sitecom DC 202...
Nu denk ik zelf dat het dus aan die router ligt... Dat hij even overload of zo en het dan weer doet. Neemt niet weg dat het heel irritant is. Heb hem al proberen te resetten en zo. Misschien zou een firmware update helpen, alleen wil ik dat alleen doen als ik zeker weet dat het ook zou helpen, heb geen zin om het internet voor iedereen te verpesten...

dus...iemand een idee? een maat van me zei dat ik gewoon een nieuwe router moest kopen omdat deze gammel is en het gewoon niet aankan.

Zou even een firmware update doen en geregeld even op de site van sitecom kijken of er nieuwere versie is en deze dan installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan