Internet valt uit als ik laptop opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amstellovitch

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2011
Hallo,
ik heb een Dell Studio 15 die mij prima bevalt maar heb thuis toch een probleem met internet.

Zodra ik thuis mijn laptop aan zet valt het internet bij ons thuis bij iedereen eruit.
er worden bij ons thuis 4 a 5 pc's/laptops gebruikt, die samen is geen probleem, zet ik mijn laptop aan, valt hij uit, opnieuw verbinden, valt hij binnen 2 minuten weer uit.

Wie o wie kan mij helpen want ik maak geen vrienden hier thuis!

Groet!

dus als jou computer aangaat valt de verbinding bij alle computer uit
zie je dan ook overal in taakbalk dat de verbinding verbroken is of kan je gewoon niet internetten (dus dat de websites niet laden) ?r
zodra je op jou laptop de verbinding verbreekt kunne dan de andere computer weer online zonder moeilijkheden ?

Nee onderin de taakbalk staat dan ook dat de internet verbinding is verbroken. zodra die uitvalt verbind die zich soms zelf weer of je moet zelf handmatig verbinding maken, dit gebeurd dan bij alle pc's. en dan gebeurt dit om de haverklap.

Amstellovitch hallo.
Probeer eens het uitschakelen van alle onderdelen van je draadloze internetverbinding. Vervolgens schakel je alle apparaten die je van draadloos internet voorzien weer aan, te beginnen bij je modem/router en als laatste je laptop. Bekijk de modem/router volledig is opgestart voordat je het volgende apparaat aanschakelt. Een modem/router heeft tijd nodig om op te starten. De verbinding met je internet provider moet gemaakt worden.
Pas als de modem/router is opgestart, is deze in staat andere apparaten te ontdekken die zijn aangesloten. Opnieuw opstarten doet dan vaak wonderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan