internet valt uit bij downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sachak

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2004
Vraagje, heb sinds kort UPC internet (hiervoor tele2) en sinds ik die nieuwe aansluiting heb, valt mijn internet weg als ik download met u-torrent.
Met emule of limewire heb ik geen problemen (nou moet ik wel zeggen dat ik daarmee vaak kleine bestanden download en met u-torrent 4 GB bestanden)
Heeft iemand enig idee hoe dit kan? De poorten staan gewoon open (dit heb ik getest) , op het moment dat internet wel loopt is de downloadsnelheid heel hoog en de draadloze internetverbinding staat op 'zeer goed'. Op het moment dat ie uitvalt en ik de usb stick (voor draadloos internet) van upc eruit haal en er opnieuw stop, gaat ie weer lopen. Maar ik moet dit minimaal om de 15 minuten doen :(

Kan iemand mij helpen om dit probleem weg te krijgen? :confused:

zet in utorrent eens de upload op 75% van je maximale upload.
Ook kun je in utorrent in opties>instellingen>bittorrent de maximale verbindingen eens minder zetten.

de uploadsnelheid staat op 2240 (dit is automatisch bij het installeren van Utorrent
de downloadsnelheid staat op onbegrensd
max aantal verbindingen staat op 850
max aantal aangesloten peers per torrent op 125
aantal uploadslots op 30
dit was allemaal automatisch zo bij installeren
ik weet niet of dit te hoog is :o:o

wat voor een uploadsnelheid heb je van je provider?
heb je 100kb dan zet je deze op 70 in utorrent.
de verbindingen zet die op 300 ipv 850.
upload kun je instellen door utorrent te openen en dan in systeemvak>pictogram utorrent>>Rmuisknop>uploadlimiet en verander dezeeens naar een veel lagere upload.

Thanx Maikel, ik heb t aangepast dus wacht vandaag even af of het beter gaat :thumb:

Het gaat wel beter ipv om de 10 minuten is het nu om het uur zeg maar dat internet uitvalt :confused:
Moet ik alles nog later zetten.. of moet ik een max downloadsnelheid aangeven bijvoorbeeld :confused: (dat laatste ga ik direct wel ff proberen...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan