Internet valt uit, echter wel dl met kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

deblah

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Hallo allemaal,

Ik heb het nu al voor de 2e keer in een half jaar tijd dat zowel mijn internet verbinding als e-mail uitvalt terwijl ik wel kan dl via kazaa. Wanneer ik dan vervolgens mijn internet verbinding ,zonder tussenkomst van de router (edimax) direct naar mn computer laat lopen dan werkt het weer.

De router laat dus wel kazaa door maar geen internet, is de router nu stuk of is er iets anders aan de hand?

Ik werk met een AMD athlon XP 2000, met 1GB intern geheugen.

Tevens heb ik ontzettend veel last van blauwe schermen, ongeveer elk half uur loopt windows dan vast en krijg ik één of andere melding IRQ not less or equal. Ik het hele forum al afgezocht naar aangedragen oplossingen maar alle opschoon acties ten spijt de blauwe schermen blijven terugkomen. heeft iemand nog een advies?

Greetz Deblah

Tot op heden heb ik het probleem nog niet kunnen oplossen heeft iemand enig idee hoe het komt dat mn router (edimax) wel Kazaa down- en uploads doorlaat maar geen internet noch e-mail?

ik heb mn pc al helemaal opnieuw geinstalleerd, dat hielp in het verleden nog wel eens maar dat heeft ook niet mogen baten.

Ik werk nog steeds met MS XP Home edition en heb een chello verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan