Internet valt uit na ongeveer een uur.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veltmuis

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
Goeiendag,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb al enige dagen last dat mijn internet verbinding na ongeveer een uur internetten, de geest geeft.
Als ik het stekkertje van het modem eruit trek en even wacht en weer terugstop, kan ik weer een uur internetten maar daarna valt ie weer uit.
Wat zou dit kunnen zijn ? ik wordt er niet goed van !

Ik heb Wanadoo Breedband Premium
Een zwart modem van Motorola
Draai op WinXp Home Edition.
Staat gelijk op het modem, heb geen 2e pc of router.

Wie-o-Wie heeft hier een oplossing voor?

Mvg, Mike

Modem

lijkt me een probleem met de modem.
Als het geen probleem met de modemis, zou je eens je drivers moeten updaten van de netwerkkaart en kijken of dat beter gaat.

Als dat niet werkt, kun je de firmwire van je router updaten.

Als je zeker wil weten of het niet aan je modem ligt, kun je even een andere modem/router er aan hangen. Er zijn vast wel mensen in je buurt die nog een modempje hebben liggen. Je krijgt ze tegenwoordig overal bij, dus probeer het even.

Slider!

uitvallen internetverbinding

Denk eerder dat het ligt aan het samengaan van Wanadoo met @home en nog een provider, waardoor ze nu Ziggo heten. Heb zelf Wanadoo Cable Broadband en heb sinds kort ook problemen met mijn verbinding. Moet ook ongeveer elk uur de verbinding herstellen omdat het spul 'eruit is geklapt'. En bij Ziggo is nog lang niet alles klaar. Onderdelen van de website werken nog niet. Hoogst irritant allemaal en een slechte actie van Casema/Wanadoo/Orange. :mad:

internetverbinding

Wanadoo/Orange was in den beginne Casema....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan