internet valt uit tijdens bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntje

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2005
Berichten
5
hallo,
Sinds wij een nieuwe telefoon hebben valt internet een paar seconde uit als wij de telefoon opnemen en opleggen. Dit heeft hij bij de vorige telefoon nooit gedaan. Waar kan dit aan liggen?
 
Heb je het wel goed aangesloten ?

De splitter voor de eerste aftakking ?
 
Weet je zeker dat je het nu over je splitter hebt?
Klein dingetje van circa 2 bij 4.
Zo ja, dan ligt het hieraan :)
 
POTS splitter staat erop, maar mn vader heeft hier niet aangezeten toen hij de telefoon had aangesloten:S en eerst deed ie t wel dus ik weet dan niet of het daaraan ligt
 
Ik wel :)
Die nieuwe telefoon pikt gewoon alle signalen op.
Je moet de splitter voor de aftakking plaatsen.
Bij de levering van je ADSL-pakket heb je waarschijnlijk een handleiding hiervoor gehad.
Als je niet zo technisch bent kan je een monteur opbellen.
 
ik zal eens de handleiding gaan zoeken
bedankt iig als het daar niet aan ligt dan vraag ik nog wel verder
 
Jongens, misschien komt het door zijn verbinding.
Zo een vriend van mij ( Tim Lichtendonk ) die heeft nu het zelfde.. komt door hun verbinding, hij had de provider gebelt, 100 mailtjes gestuurt, kwam er niet door :D
 
Wel vreemd dat het dan precies na de aankoop van een nieuwe telefoon gebeurt. :confused:
Laat je nog van je horen als het definitief opgelost is?
 
Aah, ik wist niet dat ze nieuwe telefoon hadden.
Okee, contact ze :D
Zeg ik bijna bij elke post, werkt altijd!
 
Mm dat probleem had ik ook, had een "normale" telefoon maar na de aanschaf van een dect telefoon had ik hetzelfde probleem. Heb toen de bedrading nog eens nagelopen en daar lag het bij mij dus aan.
 
Nee heb een Siemens maar weet niet of dat wat uitmaakt. Bij de primafoon hadden ze nog nooit van dit probleem gehoord maar het blijkt dus wel dat het vaker voorkomt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan