44thsavage
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jun 2008
De laatste weken is het mij opgevallen dat ik op een bepaald tijdstip van het internet vlieg.
Wanneer ik de log bekeek van mijn router merkte ik op dat hij elke keer heropstarte en mij een nieuw Ip-adres gaf tussen 22.30 tot 23.00.
Daarna veranderd mijn ip-adres niet meer tot de volgende dag terug op 22.30 tot 23.00.
In dit half uur krijg ik disconnects om de 4 a 5 minuten.
En dat is inorm vervelend. Ik zit zeker al meer dan 2 jaar bij scarlet en heb dit probleem nog nooit gehad. Dit probleem sleept nu al langer dan en maand aan.
Wat mij ook is opgevallen dat die disconnects altijd gebeuren ook al zit ik niet op het internet of op de computer.
Wat heb ik al gedaan.
Virus, spyware, adware scans zonder enig resultaat.
Gebeld naar Belgacom en zij zeggen dat het niet aan hun internet lijn ligt.
Contact opgenomen met scarlet maar nog geen antwoord gekregen.
heeft iemand nog een idee wat het probleem kan zijn?
alvast bedankt
Wanneer ik de log bekeek van mijn router merkte ik op dat hij elke keer heropstarte en mij een nieuw Ip-adres gaf tussen 22.30 tot 23.00.
Daarna veranderd mijn ip-adres niet meer tot de volgende dag terug op 22.30 tot 23.00.
In dit half uur krijg ik disconnects om de 4 a 5 minuten.
En dat is inorm vervelend. Ik zit zeker al meer dan 2 jaar bij scarlet en heb dit probleem nog nooit gehad. Dit probleem sleept nu al langer dan en maand aan.
Wat mij ook is opgevallen dat die disconnects altijd gebeuren ook al zit ik niet op het internet of op de computer.
Wat heb ik al gedaan.
Virus, spyware, adware scans zonder enig resultaat.
Gebeld naar Belgacom en zij zeggen dat het niet aan hun internet lijn ligt.
Contact opgenomen met scarlet maar nog geen antwoord gekregen.
heeft iemand nog een idee wat het probleem kan zijn?
alvast bedankt