internet valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokkie14

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
hallo,

thuis heb ik de volgende situatie:

internet komt binnen en gaat via de meterkast naar de modem... vervolgens gaat internet naar de router waar deze word gesplitst naar 1 pc en 1 netwerksplitter. de netwerksplitter split internet weer door naar 2 pc's...

om een bepaalde tijd valt internet uit... de ene keer na 10 minuten de andere keer na 2 minuten... zodra ik mijn router reset doet internet het weer...

hoe zorg ik ervoor dat internet niet meer uitvalt zodat ik niet meer hoef te resetten

Alvast bedankt,

Gr Joram

hallo,

thuis heb ik de volgende situatie:

internet komt binnen en gaat via de meterkast naar de modem... vervolgens gaat internet naar de router waar deze word gesplitst naar 1 pc en 1 netwerksplitter. de netwerksplitter split internet weer door naar 2 pc's...

om een bepaalde tijd valt internet uit... de ene keer na 10 minuten de andere keer na 2 minuten... zodra ik mijn router reset doet internet het weer...

hoe zorg ik ervoor dat internet niet meer uitvalt zodat ik niet meer hoef te resetten

Alvast bedankt,

Gr Joram
wat bedoel je met een netwerksplitter?

heb je al zaken uitgesloten zoals de switch etc?
probeer het een met alleen je router ertussen, kijken of het dan nog steeds gebeurd.

dit gaat moeilijk want dan hebben niet alle drie de pc's internet...

hoe kan je firmware installeren? hoe kom ik daaraan?

Gr Joram

dit gaat moeilijk want dan hebben niet alle drie de pc's internet...

hoe kan je firmware installeren? hoe kom ik daaraan?

Gr Joram

kijk eens onderop je wrt54g
daar staat een serienummer met daarachter iets van V ... dat nummer moet je even geven en kijk even in het hoofdscherm van je router rechts bovenin, daar staat welke firmware er op de router draait

het is gelukt... ik heb de niewste update gedaan en internet valt al een hele tijd neit meer uit.... 1 dingetje nog.. door het reseetten heb ik alle beveiliging eruit gehaald... wat kan ik doen om me router te beveiligen

Gr en Bedankt Joram

het is gelukt... ik heb de niewste update gedaan en internet valt al een hele tijd neit meer uit.... 1 dingetje nog.. door het reseetten heb ik alle beveiliging eruit gehaald... wat kan ik doen om me router te beveiligen

Gr en Bedankt Joram

gewoon in het routermenu alles weer zetten zoals het stond

:confused: :( hij doet ut niet meer:( iemand anders nog een idee anders laat ik maar iemand langskomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan