Internet valt uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

boergamer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hoi!

Ik had een vraag.
Als ik met Grabit iets download, dan valt internet na 20 minuten uit.
Dat is heel erg irritand :p Dan moet ik pc opnieuw opstarten enzo..
Maar ik weet niet of het aan Grabit ligt, aan me modem of aan me router. Want ik heb volgensmij best onstabiel internet want er zitten 6 computers aan 1 modem. Maar als alleen mijne aanstaat valt het nogsteeds uit. En gewoon downloaden en met torrents gaat wel gewoon goed.
Dus ik kan wel testen met een ander programma net zoals grabit maar ik ken er geen.

Weten jullie misschien nog een ander programmatje?
Of een oplossing voor het probleem?
Alvast bedankt :thumb:

Groeten Boergamer.

Want ik heb volgensmij best onstabiel internet want er zitten 6 computers aan 1 modem

Dat hoeft niet te kloppen... Bij bij staan er 8 computers aan.... dus dat hoeft niet waar te zijn.

Nee dat hoeft niet maar ik woon ook in het buitengebied is sowiezo slecht internet hier.

Ok dat kan ik wel begrijpen... Is het echt alleen na het downloaden of ook op andere tijden?

Alleen tussen het downloaden door.
Dan zet ik hem aan en dan na zoveel minuten, ong. 20, valt hij uit. Moet ik computer opnieuw opstarten en werkt alles weer gewoon. En is ook alleen bij Grabit dus beetje raar.

A??? Volgens mij behoor je een cijfer te krijgen. Ik heb bv. 1550.2 KByte/sec
(=12402 kbps)

Oh bij andere kreeg ik A, B of C D F.
Dan is A het beste :p

Ik weet niet echt hoe deze werkt.

Op dit : Link klik op start de geselecteerde..... en je krijgt het aantal KB's per sec.

Ik ben nu wel een cd aan het branden,
maar dat maakt denk ik niks uit.

Internet is : 602.0 Kb/Sec.

Dat is wel heel sloom denk ik? Bij spellen gaat het meestal 700/800+.

Andere tester:

Laatst bewerkt:
Dus nog oplossingen ofzoiets?

Ik kan wel met de laptop van mijn zusje beneden naast de modem zetten, en dan valt ie niet uit. Maar daar zit geen goede brander op en dan doen ze het niet dus dat is ook niet handig.
Ik heb wel een externe harde schijf maar dat lukt er niet op te zetten. Dan staat er dat 4GB te groot is om erop te zetten ofzo.. maar er is nog rond de 70gb vrij. Want ik wou hem dan op mijn computer zetten en dan branden via deze.. Maar dat lukt ook niet.

Weet iemand een oplossing/
Ty.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan