sinds ik op mijn nieuwe kamer zit, valt mijn verbinding vaak weg. soms heb ik er een paar dagen geen last van en soms valt het 5 x in een kwartier even 20 seconden weg. op mijn oude kamer had ik hier zelden last van. het rare is dat het internet van alle andere computers het wel doen.
* Heb je een adsl of kabel aansluiting, kheb adsl van chello
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98), windows vista business
* Gebruik je een firewall en zo ja welke, windows firewall
* Welk merk en type router of modem gebruik je, linksys, wrt54gc ver 2.0
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan,
vaste verbinding.
die router is volgens mij aangesloten op een hub die verbonden is met 15 andere computers.
khoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen en als er nog meer info moet komen laat het me dan weten.
* Heb je een adsl of kabel aansluiting, kheb adsl van chello
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98), windows vista business
* Gebruik je een firewall en zo ja welke, windows firewall
* Welk merk en type router of modem gebruik je, linksys, wrt54gc ver 2.0
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan,
vaste verbinding.
die router is volgens mij aangesloten op een hub die verbonden is met 15 andere computers.
khoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen en als er nog meer info moet komen laat het me dan weten.