Internet valt weg als er iemand met HTC binnen komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xkillcamx

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2012
Hallo,
Bij ons thuis is er iets heel vreemds,
Sinds me broer een HTC Sensation heeft en binnen is valt elke keer internet weg bij iedereen behalve op zijn telefoon.
als hij niet thuis is heeft iedereen internet totdat zijn mobiel weer in de buurt is.
wij snappen werkelijk waar niet wat het probleem is.

Als hij met zijn mobiel op internet gaat krijgt iedereen weer internet maar als zijn mobiel op toetsenblokering gaat valt bij iedereen weer internet weg.

Detais :

Router : Sitecom Gaming Router 2
Provider : UPC
Probleem : HTC Sensation

Alvast bedankt,
Robin.

Doe die simkaart eens in een ander mobieltje en kijk nog eens of dat zo is.

Dat heb ik al gedaan , in een oude nokia en toen was er niks aan de hand dus het moet dan tog echt iets met die mobiel zijn..

Oh dat is knap vervelend. Gebruik je soms de HTC sensation als modem. Maar dat denk ik niet he.

Is die HTC sync op de computer geinstalleerd. Dan zou ik alles eraf halen wat betreft HTC..

Ik las namelijk deze nog. Klikje

Ik denk namelijk dat hij gedeeld is en dat dit kennelijk het probleem veroorzaakt. Is dit iets voor je. Ik hoop het. Groet Manamana.;)

Het is waarschijnlijk plaatsgebrek. Je kunt een ander kanaal gaan gebruiken. Hiermee moet het probleem zijn opgelost. Er is een gratis programma waarmee je andere netwerken en het door hun gebruikte kanaal kunt zien waardoor het minder een gok wordt welk kanaal als er vrij is. http://www.metageek.net/products/inssider

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan