internet valt weg / beeld flikkert

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Hallo,

Ik ben bij iemand geweest die net een nieuwe laptop heeft gekocht met windows 10. Nu heeft ie hier een paar problemen mee.

* De internetverbinding valt zo nu en dan zomaar weg, terwijl andere laptops en mobiele telefoons hier geen last van hebben. Heb via google wel iets gelezen om wat dingen uit te zetten met verbindingen, maar dit helpt helaas niks.

* Het beeld flikkert regelmatig, nu las ik dat dit vaker gebeurd bij meerdere laptops, als 'oplossing' heb ik via msconfig -> services 2 opties uitgeschakeld zoals ergens op een website stond. Maar nu heb ik begrepen dat het beeld nou nog steeds flikkert.

wie kan mij helpen om deze problemen op te lossen?

Je zou de drivers kunnen update, aangezien het een nieuwe laptop is zullen de drivers (waarschijnlijk) wat verouderd zijn. Verder, aangezien het een nieuwe laptop betreft zou ik inderdaad zoals ze hierboven zeggen gewoon terug gaan.

Als je een nieuwe auto koopt en hij rijd niet, ga je dan ook zelf sleutelen ?

Inderdaad zou ik het probleem eerst voorleggen bij de leverancier/fabrikant. En verder zijn energiebesparings-opties, driver en/of evt. warmteproblemen een mogelijke oorzaak van het probleem, maar daar mag de leverancier/fabrikant zich eerst maar eens over uitspreken.

Overigens hoop ik maar dat als het probleem aan warmte ligt dat de eigenaar/gebruiker van de laptop er goed mee is omgegaan, dus niet (bijv.) de warmte-uitgang blokkeert (door de laptop op bed te gebruiken etc.)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan