Hoi iedereen, ik zit met een probleem. De laatste twee weken valt mijn internet regelmatig weg, of is deze erg traag. Toen dit voor het eerst voorkwam heb ik een aantal dingen geprobeerd. De netwerkadapter uit/aanschakelen, computer opnieuw opstarten, nieuwste driver voor netwerkadapter installeren, modem resetten. Nadat ik de stekker uit de modem had getrokken en ik deze er weer in had gedaan deed mijn internet het weer perfect. Nu heb ik echter sinds twee dagen alwéér last van dit probleem.
Mijn modem staat op de onderste verdieping en mijn computer op zolder (2 verdiepingen hoger). Ik heb twee antennes aan mijn computer bevestigd, daar kan het dus denk ik niet aan liggen omdat deze het hiervoor goed deden. Ik heb al geprobeerd de DNS-server te veranderen naar die van google, dat heeft ook niet geholpen.
Even voor de duidelijkheid, mijn netwerkadapter is de Draadloze netwerkadapter AR922X van Atheros.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Of zou het kunnen dat mijn netwerkadapter kapot is?
Mijn modem staat op de onderste verdieping en mijn computer op zolder (2 verdiepingen hoger). Ik heb twee antennes aan mijn computer bevestigd, daar kan het dus denk ik niet aan liggen omdat deze het hiervoor goed deden. Ik heb al geprobeerd de DNS-server te veranderen naar die van google, dat heeft ook niet geholpen.
Even voor de duidelijkheid, mijn netwerkadapter is de Draadloze netwerkadapter AR922X van Atheros.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Of zou het kunnen dat mijn netwerkadapter kapot is?
Laatst bewerkt: