Internet valt weg onder het Gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tybalt

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2007
Hoi,

ik heb een probleem: mijn internet valt plotseling weg onder het gamen, soms kan ik lang gamen voordat het gebeurt, soms kort. dit gebeurt zover ik weet alleen bij het spel Counterstrike Source dit is voor mij erg vervelend omdat ik heel veel (probeer) te gamen.

het probleem is verholpen als ik mijn adapter uit plug en dan weer in plug maar het gebeurt dan heel snel weer.... heeft iemand hier een oplossing voor?

oooh ja, mijn specificaties van de router en usb adapter zijn:

Siemens Gigaset Sx551

Siemens Gigaset Usb Adapter

als jullie wat meer informatie nodig hebben vraag a.u.b.
Heel erg bedankt voor de gene die me van dit probleem kan afhelpen...

Ik ben nieuw in dit forum dus ik weet nog niet echt of ik wel onder het goede forum deel zit te posten.. zoniet a.u.b move dit dan

Mvg Tybalt

Edit1: het valt nu ook uit als ik niet aan het gamen ben

Laatst bewerkt:
Draadloos gamen vind ik persoonlijk om problemen vragen omdat er veel meer kans is op storingen dan bij een bedraad netwerk. Veel games eisen ook dat er bepaald poorten van je router moeten openstaan, daar moet je eens achter zoeken wat deze zijn voor de games waar je veel problemen mee ondervind.

Eigenlijk heb ik niet zo veel verstand van Poorten en andere dingen van de router maar iemand die een oplossing heeft?

Toch bedankt voor je reactie:thumb:

De poorten openzetten IS de oplossing volgens mij, je kan ook proberen om je pc met een draad te verbinden met je router en kijken of er nog problemen zijn. De grootste oorzaak bij het wegvallen van de verbinding tijdens online gaming is dat de benodigde poorten niet allemaal openstaan.

En zou jij me misschien willen vertellen hoe dat moet? nogsteeds heel erg bedankt voor je reactie:thumb:

ooh! portforward Ja, dat ken ik wel maar naar die poorten zal ik nog wel even moeten gaan zoeken :D heel erg bedankt man ;)

Edit1: ik ben denk ik erachter gekomen dat het poort 1200 is maar ik laat je nog wel weten of het werkt :)

Edit2: We will list a series of lines here that will show you exactly how to forward the ports you need to forward. Counter Strike requires you to forward the 1200,27000-27015,27020-27039 ports.

het waren er dus wat meer dan ik zij :P

Laatst bewerkt:
De vraag is niet opgelost het valt nu ook uit als ik niet aan het gamen ben iemand een oplossing?

Nee, :( dat word geen optie :confused:

edit: ik heb nu de drivers van men usb adapter geinstaleerd en tot zover werkt hij.. :) ik hoop dat hij het blijft doen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan