Hoi,
ik heb een probleem: mijn internet valt plotseling weg onder het gamen, soms kan ik lang gamen voordat het gebeurt, soms kort. dit gebeurt zover ik weet alleen bij het spel Counterstrike Source dit is voor mij erg vervelend omdat ik heel veel (probeer) te gamen.
het probleem is verholpen als ik mijn adapter uit plug en dan weer in plug maar het gebeurt dan heel snel weer.... heeft iemand hier een oplossing voor?
oooh ja, mijn specificaties van de router en usb adapter zijn:
Siemens Gigaset Sx551
Siemens Gigaset Usb Adapter
als jullie wat meer informatie nodig hebben vraag a.u.b.
Heel erg bedankt voor de gene die me van dit probleem kan afhelpen...
Ik ben nieuw in dit forum dus ik weet nog niet echt of ik wel onder het goede forum deel zit te posten.. zoniet a.u.b move dit dan
Mvg Tybalt
Edit1: het valt nu ook uit als ik niet aan het gamen ben
ik heb een probleem: mijn internet valt plotseling weg onder het gamen, soms kan ik lang gamen voordat het gebeurt, soms kort. dit gebeurt zover ik weet alleen bij het spel Counterstrike Source dit is voor mij erg vervelend omdat ik heel veel (probeer) te gamen.
het probleem is verholpen als ik mijn adapter uit plug en dan weer in plug maar het gebeurt dan heel snel weer.... heeft iemand hier een oplossing voor?
oooh ja, mijn specificaties van de router en usb adapter zijn:
Siemens Gigaset Sx551
Siemens Gigaset Usb Adapter
als jullie wat meer informatie nodig hebben vraag a.u.b.
Heel erg bedankt voor de gene die me van dit probleem kan afhelpen...
Ik ben nieuw in dit forum dus ik weet nog niet echt of ik wel onder het goede forum deel zit te posten.. zoniet a.u.b move dit dan
Mvg Tybalt
Edit1: het valt nu ook uit als ik niet aan het gamen ben
Laatst bewerkt: