Internet valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_vibri

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2005
Hey iedereen,

heb hier een Router van LevelOne staan (4 ports + 1 printserver), en enkele pc's met volgende besturingssystemen:

PC1: Windows Xp Home
PC2: Windows 2000 Pro
PC3: windows Xp Home
PC4: laptop: Windows 2000 Pro

ik werk met telenet en UTP-kabels.

Het volgende probleem doet zich voor: wanneer ik op msn/internet/.... zit, dan valt soms ineens de internetverbinding weg. Dan moet ik naar de kelder gaan om de router te resetten (en nu met de nieuwe modem van telenet, ook het mac-adres van de router opnieuw instellen) en dan werkt het wel weer.

soms kan het 2 weken duren, soms kan het 2x op 1 week tijd zijn dat internet uitvalt.

Iemand enig idee?

Heb je de meest uptodate firmware ? Welke provider gebruik je ?

Maakt je oude modem een hoog piepend geluid ?

Als je het modem uit de meterkast haalt,heb je dan hetzelfde probleem ?

hey,

telenet is de oude modem komen weghalen en vervangen door een nieuwe (om makkelijker televisie via het internet te bekijken (is hun uitvlucht))

dus hebben oude modem niet meer en daar gebeurde ook geregeld bij --> nooit piepend geluid gehad.

De modem er nog niet tussenuit gehaald, maar ik veronderstel dat je bedoeld de router er tussen uithalen --> anders helemaal geen internet ;)

maar als router er tussen uit is, geen problemen :s dus ik veronderstel dat het aan de router zal liggen, maar is nog maar 2 jaar oud ofzo

telenet vraagt als die hier zijn: en waar staat de router?

router?wij hebben geen router!!!

is beste da die da ni weten he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan